IT Helpdesk podpora
O pozici
Co Vás na této pozici čeká
První úroveň technické podpory pro interní uživatele společnosti (telefonická, e-mailová i přes helpdeskový nástroj)
Řešení běžných uživatelských problémů - zapomenutá hesla, nefunkční přihlášení, problémy s tiskem, e-mailem, MS Office apod.
Správa přístupů a základní práce v Active Directory / M365 admin rozhraní
Evidence požadavků a jejich řešení v interním systému
Výjezdy do regionu za koncovými uživateli
Co od Vás očekáváme
Základní orientaci v IT prostředí - síť, hardware, Windows, MS Office
Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
Schopnost komunikovat s uživateli, trpělivost a chuť pomáhat
Dobré organizační schopnosti, pečlivost při evidenci a eskalacích požadavků
Samostatnost i týmový přístup
Předchozí zkušenost z helpdesku nebo zákaznické podpory je výhodou
Co Vám za to můžeme nabídnout?
Zázemí stabilní společnosti
Přátelský tým a podporu při zaučení
Příležitost naučit se nové věci
4 + 1 týden dovolené navíc
3 sick days
Mobilní telefon a notebook i k soukromému využití
Stravenkový paušál
Zvýhodněná Multisport karta
Moderní pracovní prostředí a přátelský tým kolegů specialistů
Nadstandardní lékařská péče (zvýhodněná očkování aj.)
Zvýhodněné lázeňské pobyty
Datum nástupu: ihned / dle dohody
Typ úvazku: Plný / částečný dle domluvy
Místo výkonu práce: Brno - Ponava
Neváhejte se nám ozvat a ideálně také v pár řádcích popsat, proč byste právě Vy měl(a) být tím, koho hledáme.
Děkujeme.