Office Manager
O pozici
Pracovní nabídka
Ahoj!
Jsem Jana, Head of Back Office v Datamole, a hledám k sobě parťáka nebo parťačku, který/á převezme roli naší skvělé Office Managerky – ta se totiž posouvá dál do role facility. Hledám někoho spolehlivého, praktického, kdo má rád věci zorganizované a těší ho, když může ostatním zpříjemnit den.
Naše kancelář na Vítězném náměstí je místo, kde se toho děje hodně – potkáváme se, snídáme, vítáme návštěvy ze zahraničí, plánujeme a občas si dáme i tu zmrzku. Hledám někoho, kdo se o tohle všechno rád postará a přirozeně k tomu přidá svůj styl a nápady.
Budeš součástí back office týmu, ve kterém spolupracujeme napříč HR, IT, office i facility. Každý máme trochu jinou roli, ale držíme při sobě a navzájem si pomáháme.
Co u nás budeš mít na starost:
- Zajištění denního provozu a chodu kanceláře (zásoby, BO telefon, kurýři, úklid, návštěvy, komunikace s dodavateli).
- Supervize a vedení office asistentky, která ti pomůže s každodenní agendou.
- Správu objednávek, provozních faktur a podkladů pro účetní. Příprava podkladů pro knihu jízd.
- Organizaci služebních cest (letenky, hotely, pojištění) a péči o zahraniční návštěvy.
- Podporu CEO v běžné agendě: třeba rezervace nebo služebky.
- Správu sdílených prostředků – jako meeting roomy, firemní byt, rezervační kalendáře, vybavení.
- Udržování a aktualizaci interních guideline dokumentů.
- Spolupráci s HR a Brand týmem na organizaci firemních akcí (snídaně, vánoční večírky, teambuildingy).
- Vymýšlení a realizaci každodenních radostí – třeba zmrzliny v létě nebo tematických dnů
- Reporting Head of Back Office a spolupráci na zlepšování života i procesů v kanceláři
Co bys měl/a umět?
- Ideálně máš min. 3 roky zkušeností na podobné pozici ve firmě s minimálně 50–100 lidmi.
- Jsi rodilý český/slovenský mluvčí.
- Domluvíš se anglicky slovem i písmem – máme mezinárodní prostředí.
- Jsi samostatná/ý, pečlivá/ý, organizovaný/á a dotahuješ věci do konce.
- Umíš pracovat v Excelu, Wordu a GSuite.
- Baví tě organizace kanceláře a máš zkušenosti s jednáním s dodavateli a zajišťováním potřebného chodu
- Umíš si poradit v nových situacích, myslíš v souvislostech a nebojíš se ozvat.
- Máš zkušenosti s eventovou agendou a víš, že dobrá akce začíná kvalitní přípravou.
- Rád/a vytváříš prostředí, kde se lidé cítí dobře – a dokážeš to i prakticky zařídit.
NABÍZÍME:
???? Přátelská firemní kultura, žádné zbytečné schůzky, žádný dress code (ale buď prosím oblečen/a :)).
???? Útulné kanceláře na Vítězném náměstí v Dejvicích - přímo u stanice tramvaje/metra
⚖️ Life-work balance (ano, život je u nás na prvním místě), flexibilní pracovní doba
???? Pravidelné teambuildingy 4x ročně, firemní akce a párty
????️ 6 týdnů dovolené, 5 sick days
????♀️ Online terapie s Hedepy
✅ Další benefity: snacky, ovoce, výběrový čaj a káva, knihovna s vybranými knihami, týdenní knowledge sharing sessions, lekce češtiny/angličtiny, parkovací místa pro kola, sprchy a ručníky
ZNÍ TO DOBŘE? ????
Tak nám rovnou zašli svoje CV!