Obchodní konzultant

Jméno/Firma
Česká Správa Střech
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný, Zkrácený, Živnostenský list, Brigáda
Vytvořeno
19. 6. 2025

O pozici

  • HPP, DPP, OSVČ

  • kdekoliv

Koho hledáme a co vás čeká?

V ČESKÉ SPRÁVĚ STŘECH budujeme stabilní společnost specializující se na správu střech, defektoskopické kontroly a střešní havárie, a to se stabilní základnou stálých odběratelů na celém území celé ČR.

V týmu budete spolupracovat s technický specialistou, realizačním specialistou, obchodním ředitelem a zakladatelem. Kancelář a celý tým má zázemí Pardubicicíh a Třebíči, ale náš byznys se odehrává v celé ČR.

Na začátku vás čeká oslovování stávajících klientů. Abyste co nejdříve zvládli pojmout náše služby a rychle se zorientovali, budete mít k dispozici komplexní školení. Po adaptaci je pak práce zaměřená především na péči o stávající klienty a akvizici nových klientů.

Do týmu nám dobře zapadnete, pokud vás baví komunikace se zákazníky, akvizice nových zákazníků - nebojíte se zavolat na neznámé místo, dokážete rozpoznat obchodní příležitost a umíte aktivně nabídnout řešení. Velmi důležitá je cílevědomost a schopnost dosahovat vytyčených cílů - nespokojíte se s druhým místem.

Kvalita je u nás před kvantitou, jen tak můžeme být našim klientům dobrými obchodními partnery. Nečeká vás 15 schůzek denně, ale efektivní propojení obchodu a trochu poctivého zadávání informací do interního CRM systému. 

Co práce v obchodu v ČESKÉ SPRÁVĚ STŘECH obnáší?

  • Péče o svěřené portfolio zákazníků.

  • Budování dobrých a dlouhodobých vztahů s novými i stávajícími klienty.

  • Plnění nastavených obchodních plánů a dalších dílčích cílů.

  • Hledání a nabídka vhodných řešení individuálně pro každého klienta na míru dle jeho potřeb

  • Analýza trhu.

  • Akvizice nových odběratelů z leadu v CRM nebo prostřednictvím marketingových aktivit firmy.

  • Stimulace odběratelů k poptávání.

  • Reprezentování organizace na jednáních se stálými obchodními partnery, potenciálními zákazníky a dalšími subjekty.

  • Proaktivní návrhy na změny interních procesů.

Co vám nabízíme?

  • Máme fixní složku, pohyblivou složku mzdy a odměny - na reálně nastavených obchodních cílech. Máte tedy svou stabilní jistotu a za super výkon i odměny.

  • Důkladné zaškolení na pozici - nemusíte mít obavu, že bychom vás hned hodili do vody.

  • Pružná pracovní doba od pondělí do pátku.

  • Žádné call scripty, kterých se musíte za každou cenu držet.

  • Prostor pro vlastní iniciativu - nebojíte se ozvat, když je potřeba něco řešit naopak oceníme proaktivní přístup, nový nápad a chuť pouštět se do nových věcí

  • Skvělou příležitost nastartovat kariéru.

  • Týmovou spolupráci a pohodovou partu kolegů, kteří rádi poradí a po práci jdou spolu posedět.

  • Práci, která má smysl - neexistuje člověk, ketrý by ke svému životu nepotřeboval náš výrobek nebo službu.

  • 5 týdnů volna, 3 sick days, systém cafeterie, příspěvek na stravu, občerstvení na pracovišti a další výhody.

  • Automobil i k osobním účelům.

Jaký je váš profil?

  • SŠ/VŠ vzdělání

  • Výhodou je praxe v oblasti prodeje

  • Dobrá uživatelská znalost MS Office - Excel, Word

  • Proaktivní člověk s vynikajícími vyjednávacími, analytickými, komunikačními a organizačními schopnostmi

  • Ambiciózní osobnost zapálená pro oblast nákupu a s tahem na branku

  • Chuť na sobě pracovat, být „nejlepším“ v oboru a měnit věci k lepšímu

  • Schopnost umět se rychle rozhodovat a prosadit se

  • Přátelská osobnost s týmovým duchem, časová flexibilita

  • Vlastnit platný řidičský průkaz (sk. B) - běžný řidič

Máte-li obchodní myšlení, motivuje vás plnit obchodní plány a chcete se stát součástí našeho týmu, napiště e-mail nebo zavolejte, a rádi vás mezi námi přivítáme :)

E-mail pro zaslání vašeho životopisu je hr@panekgroup.cz