Obchodní konzultant
O pozici
HPP, DPP, OSVČ
kdekoliv
Koho hledáme a co vás čeká?
V ČESKÉ SPRÁVĚ STŘECH budujeme stabilní společnost specializující se na správu střech, defektoskopické kontroly a střešní havárie, a to se stabilní základnou stálých odběratelů na celém území celé ČR.
V týmu budete spolupracovat s technický specialistou, realizačním specialistou, obchodním ředitelem a zakladatelem. Kancelář a celý tým má zázemí Pardubicicíh a Třebíči, ale náš byznys se odehrává v celé ČR.
Na začátku vás čeká oslovování stávajících klientů. Abyste co nejdříve zvládli pojmout náše služby a rychle se zorientovali, budete mít k dispozici komplexní školení. Po adaptaci je pak práce zaměřená především na péči o stávající klienty a akvizici nových klientů.
Do týmu nám dobře zapadnete, pokud vás baví komunikace se zákazníky, akvizice nových zákazníků - nebojíte se zavolat na neznámé místo, dokážete rozpoznat obchodní příležitost a umíte aktivně nabídnout řešení. Velmi důležitá je cílevědomost a schopnost dosahovat vytyčených cílů - nespokojíte se s druhým místem.
Kvalita je u nás před kvantitou, jen tak můžeme být našim klientům dobrými obchodními partnery. Nečeká vás 15 schůzek denně, ale efektivní propojení obchodu a trochu poctivého zadávání informací do interního CRM systému.
Co práce v obchodu v ČESKÉ SPRÁVĚ STŘECH obnáší?
Péče o svěřené portfolio zákazníků.
Budování dobrých a dlouhodobých vztahů s novými i stávajícími klienty.
Plnění nastavených obchodních plánů a dalších dílčích cílů.
Hledání a nabídka vhodných řešení individuálně pro každého klienta na míru dle jeho potřeb
Analýza trhu.
Akvizice nových odběratelů z leadu v CRM nebo prostřednictvím marketingových aktivit firmy.
Stimulace odběratelů k poptávání.
Reprezentování organizace na jednáních se stálými obchodními partnery, potenciálními zákazníky a dalšími subjekty.
Proaktivní návrhy na změny interních procesů.
Co vám nabízíme?
Máme fixní složku, pohyblivou složku mzdy a odměny - na reálně nastavených obchodních cílech. Máte tedy svou stabilní jistotu a za super výkon i odměny.
Důkladné zaškolení na pozici - nemusíte mít obavu, že bychom vás hned hodili do vody.
Pružná pracovní doba od pondělí do pátku.
Žádné call scripty, kterých se musíte za každou cenu držet.
Prostor pro vlastní iniciativu - nebojíte se ozvat, když je potřeba něco řešit naopak oceníme proaktivní přístup, nový nápad a chuť pouštět se do nových věcí
Skvělou příležitost nastartovat kariéru.
Týmovou spolupráci a pohodovou partu kolegů, kteří rádi poradí a po práci jdou spolu posedět.
Práci, která má smysl - neexistuje člověk, ketrý by ke svému životu nepotřeboval náš výrobek nebo službu.
5 týdnů volna, 3 sick days, systém cafeterie, příspěvek na stravu, občerstvení na pracovišti a další výhody.
Automobil i k osobním účelům.
Jaký je váš profil?
SŠ/VŠ vzdělání
Výhodou je praxe v oblasti prodeje
Dobrá uživatelská znalost MS Office - Excel, Word
Proaktivní člověk s vynikajícími vyjednávacími, analytickými, komunikačními a organizačními schopnostmi
Ambiciózní osobnost zapálená pro oblast nákupu a s tahem na branku
Chuť na sobě pracovat, být „nejlepším“ v oboru a měnit věci k lepšímu
Schopnost umět se rychle rozhodovat a prosadit se
Přátelská osobnost s týmovým duchem, časová flexibilita
Vlastnit platný řidičský průkaz (sk. B) - běžný řidič
Máte-li obchodní myšlení, motivuje vás plnit obchodní plány a chcete se stát součástí našeho týmu, napiště e-mail nebo zavolejte, a rádi vás mezi námi přivítáme :)
E-mail pro zaslání vašeho životopisu je hr@panekgroup.cz