Asistent/ka obchodního oddělení

Jméno/Firma
Překladex s.r.o.
Pracoviště
Revoluční 1963/6, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
19. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme česká překladatelská a tlumočnická agentura se sídlem v centru Prahy. Náš tým je v oboru již 20 let. Pracujeme pro firemní a soukromé klienty z různých oborů.

Co vás čeká:

  • písemná, telefonická i osobní komunikace s klienty a dodavateli
  • práce v zakázkovém systému, koordinace zakázek, zpracování kalkulací a poptávek, zadávání překladů a tlumočení, jejich formální kontrola, evidence a kontrola nákladů
  • vyhledávání nových obchodních příležitostí, telefonický kontakt s potencionálními klienty, tvorba a zasílání nabídek
  • podpora při zajišťování chodu kanceláře

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
  • pokročilá znalost MS Office, znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, angličtina slovem i písmem, další jazyky výhodou
  • předchozí zkušenost v administrativě
  • komunikační schopnosti na velmi dobré úrovni, milé vystupování
  • spolehlivost, flexibilita, týmovost, obchodní talent, pečlivost, zodpovědný přístup k práci
  • předchozí zkušenosti na podobné pozici výhodou

Co vám můžeme nabídnout:

  • práci na plný úvazek
  • příjemné prostředí
  • motivující finanční ohodnocení
  • občerstvení na pracovišti
  • služební telefon i pro soukromé účely a další
  • nástup možný dohodou