Administrativní podpora- 41 100 Kč+ mimořádná odměna

Jméno/Firma
Alza.cz
Pracoviště
Klecany
Úvazek
Plný
Vytvořeno
19. 6. 2025

O pozici

  • Zdiby

  • Plný úvazek

  • Logistika

Alza.cz - lídr e-commerce hledá posilu do týmu!

Jsme Alza.cz, česká firma s vizionářským pohledem, lídr e-commerce a udavatel trendů. Chceš být součástí našeho týmu a podílet se na tom, aby zákazníci dostali své objednávky včas a v pořádku?

Hledáme Warehouse Administrator skladu (mzda 41 100 Kč + benefity)

Máš chuť pracovat v dynamickém prostředí, kde se nikdy nenudíš? Baví tě kombinovat práci na počítači s pohybem? A nevadí ti směnný provoz?

Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici Warehouse Administrator skladu, který/á se nebojí nových výzev a rád/a se učí novým věcem. Hlavním posláním této pozice je pomáhat s administrativními procesy, dohledávat zboží a komunikovat s kolegy i dodavateli. Společně s týmem budeš zajišťovat, aby vše fungovalo hladce a zákazníci byli spokojení.

Po odpracování 4 měsíců ti vyplatíme téměř třetinu tvé měsíční mzdy. Přihlaš se do konce června a využij mimořádnou odměnu 13.500 Kč.

Jak Tě odměníme za tvoji práci?

  • Odměníme tě motivující mzdou 41 100 Kč + zákonné příplatky a širokou škálou benefitů:

  • Stravenky v hodnotě 137 Kč za odpracovanou směnu

  • Zaměstnanecké slevy na všechny naše produkty již od prvního dne

  • Zvýhodněné volání

  • Cafeterie - 500 Kč každý měsíc po zkušební době

  • Příspěvky na sport či kulturní akce

  • Multisport karta za 410 Kč

  • Právní či psychologická poradna

  • Dárky k výročí, jubileu, narození dítěte

  • Odměna 5000 Kč za doporučení nového kolegy

Na pozici Warehouse Administrator budeš zajišťovat:

Práce od počítače - 50% pracovní doby

  • Zpracování dokladů (storno doklady, faktury, vratky) a zasílání balíků

  • Komunikace s dodavateli

  • Řešení drobných nesrovnalostí v objednávkách

  • Spolupráce s IT oddělením

Práce na skladě - 50% pracovní doby

  • Manipulace se zbožím na skladě - pomoc s dohledáváním balíků a zásilek

  • Komunikace s vedením a ostatními kolegy

  • Náprava drobných chyb v objednávkách

  • Kontrola dokladů

Co k tomu budeš potřebovat?

  • Základní znalost práce na PC (MS Office + zkušenost v nějakém interním systému)

  • Komunikativnost a chuť pracovat v týmu

  • Ochotu občas se projít po skladu a pomoci s dohledáváním zboží

  • Pečlivost a zodpovědný přístup k práci

  • Chuť učit se novým věcem

  • Ochotu pracovat ve směnném provozu

Pošli nám svůj životopis a my se Ti do dvou dnů ozveme!

Těšíme se na setkání!

S kým se u nás v Alze potkáte?

Vít Růžička

Mám rád efektivitu, rychlost a dobrý systém - ať už v logistice, nebo na závodní dráze. Formule 1 mě fascinuje stejně jako hledání nejlepších řešení v práci. A když chci vypnout, hudba je moje jistota. Těším se, až se setkáme v rámci výběrového řízení.