COMPLIANCE OFFICER/PRÁVNÍK (pojišťovnictví) Ž/M

Jméno/Firma
Česká kancelář pojistitelů
Pracoviště
Milevská 2095/5, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Právo
Vytvořeno
19. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Aktuálně rozšiřujeme tým našeho právního oddělení, do kterého hledáme posilu pro oblast compliance a podnikového práva.

Nová kolegyně či nový kolega bude zajišťovat compliance a právní služby nejen pro Českou kancelář pojistitelů ale i pro zbývající členy Skupiny (Česká asociace pojišťoven, Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven a SUPIN).

Hlavní náplní práce bude:

  • dohlížet na soulad činností s platnými právními a vnitřními předpisy, provádět compliance kontroly vnitřních procesů;
  • sledovat vývoj právního prostředí a poskytovat podporu při implementaci relevantních právních předpisů;
  • řídit tvorbu vnitřních předpisů a zajišťovat jejich shodu s právními předpisy a soulad vnitřních předpisů navzájem;
  • podílet se na přípravě metodických materiálů, poskytovat právní pomoc ve věcech aplikace zákona č. 30/2024 Sb. a dalších relevantních právních předpisů (posouzení dopadu na všechny společnosti Skupiny, výklad sporných ustanovení apod.);
  • zajistit compliance v oblasti ochrany osobních údajů (zejm. aktualizace informačních materiálů a záznamů o zpracování osobních údajů, podporovat činnosti odborných útvarů a spolupracovat na DPIA a balančních testech) a informační bezpečnosti (včetně compliance podpory při implementaci NIS 2);
  • compliance podpora v rámci projektového řízení;
  • řídit compliance rizik a aktualizovat skupinové mapy rizik;
  • poskytovat podporu (zastupování) v oblasti právní agendy (zejm. statutární otázky, smluvní agenda).

Požadavky na kandidáta/ku:

  • vzdělání právního směru na české VŠ;
  • praxi v oblasti compliance/práva/auditu (min 3 roky), oblast ochrany dat výhodou;
  • zkušenosti z finančního sektoru výhodou;
  • znalost regulace v oblasti výkonu činnosti ČKP/ČAP, zejména zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, zákona o pojišťovnictví, GDPR, NIS 2, obecný přehled regulace finančního trhu;
  • výborné analytické, komunikační a organizační schopnosti a dovednosti;
  • zaměření na detail, pečlivost, samostatnost, spolehlivost a odpovědnost;
  • výbornou znalost ČJ a AJ.

Nabízíme:

  • různorodou práci v přátelském, inspirativním a profesionálním kolektivu;
  • velmi samostatnou a odpovědnou práci;
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna navíc a další výhody;
  • možnost občasné práce z domova;
  • pružnou pracovní dobu;
  • příjemné pracovní prostředí;
  • práci, do které budete chodit rád/a.

Nástup možný ihned, případně dle dohody.