Finanční manažer/ka pro projekty
O pozici
Pracovní nabídka
Jsi absolvent nebo junior v oblasti financí a chceš nastartovat kariéru? Hledáš uplatnění na plný nebo částečný úvazek? Přidej se k týmu CzechInvestu a buď součástí jedinečných projektů, které mění podnikatelské prostředí v České republice! U nás se nebudeš nudit – čeká tě pestrá práce, kde poznáš vše od finančního plánování a rozpočtování až po kontrolu a analýzu rozpočtů, s přímým dopadem na úspěch našich projektů.
Pomůžeme ti rozvíjet klíčové dovednosti a získáš podporu od zkušených kolegů, kteří ti ochotně předají své znalosti. Ve spolupráci s naším týmem budeš sledovat čerpání financí z evropských fondů a jiných zdrojů a naučíš se, jak se vytvářejí strategické finanční plány. Získáš vhled do dynamického prostředí, kde tvá práce přispěje k růstu českých firem a podpoře inovací. Ať už tě baví detailní analýzy nebo komunikace s partnery, v CzechInvestu ti nabídneme prostor k rozvoji a příležitost se podílet na projektech, které mají skutečný dopad.
Co tě čeká a co budeš dělat?
- spravovat projektový rozpočet (pravidelné aktualizace, změny, tvorba finančního plánu dle harmonogramu apod.)
- sledovat čerpání rozpočtu projektu (tvorba podkladů pro reporting projektu, tvorba přehledů čerpání za jednotlivé aktivity/účastníky/jiné parametry)
- dohlížet na dodržování pravidel financování (vyhodnocování způsobilosti výdajů, podílení se na tvorbě interních metodik a předpisů a dohled nad jejich dodržováním)
- kontrolovat účetnictví z projektového pohledu a spolupracovat s účetní na účetních závěrkách
- připravovat podklady pro vykázání a uzavření projektu
- podílet se na tvorbě reportingu projektu
- schvalovat doklady v ekonomickém informačním systému (EIS) s ohledem na projektová specifika
- spravovat projekt v EIS
Co od tebe potřebujeme?
- vysokoškolské vzdělání (ideálně ekonomického zaměření)
- základní znalost účetnictví a účetních principů
- silné analytické a organizační schopnosti
- pečlivost, systematičnost a smysl pro detail
- samostatnost v rozhodování a vysoká zodpovědnost
- znalost MS Office, především pokročilá znalost MS Excel
- základní znalost anglického jazyka
- praxi v oblasti ekonomie, účetnictví nebo rozpočtování výhodou
- znalost hospodaření příspěvkových organizací výhodou
Co ti nabízíme?
- 25 dní dovolené / rok
- 6 dnů indispozičního volna (tzv. sick days) / rok
- občasná práce z domova (tzv. home office) dle dohody s nadřízeným
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- stravenkový paušál ve výši 120 Kč netto / odpracovaný den
- třídenní onboarding školení pro nové zaměstnance
- interní soft semináře nebo školení
- fond KSP ve výši 300 Kč/měs. (výběr produktu spoření na stáří – penzijní či životní připojištění, dlouhodobé investiční produkty nebo příspěvek na Multisport kartu)
- variabilní model jazykového vzdělávání dle individuálních potřeb
- vzdělávání formou externích školení
Zní to jako příležitost pro tebe? Tak pošli svůj životopis a krátký motivační dopis ať se k nám můžeš připojit co nejdříve!
Inzerce je určena pro ženy i muže. Je-li v inzerátu někde uveden konkrétní rod, jedná se čistě o stylistickou volbu inzerenta, která nevyjadřuje žádnou genderovou podmínku, ani diskriminační postoj inzerenta vůči uchazečkám či uchazečům o volnou pozici.