Finanční manažer/ka pro projekty

Jméno/Firma
CzechInvest
Pracoviště
Štěpánská 567/15, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
19. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsi absolvent nebo junior v oblasti financí a chceš nastartovat kariéru? Hledáš uplatnění na plný nebo částečný úvazek? Přidej se k týmu CzechInvestu a buď součástí jedinečných projektů, které mění podnikatelské prostředí v České republice! U nás se nebudeš nudit – čeká tě pestrá práce, kde poznáš vše od finančního plánování a rozpočtování až po kontrolu a analýzu rozpočtů, s přímým dopadem na úspěch našich projektů.

Pomůžeme ti rozvíjet klíčové dovednosti a získáš podporu od zkušených kolegů, kteří ti ochotně předají své znalosti. Ve spolupráci s naším týmem budeš sledovat čerpání financí z evropských fondů a jiných zdrojů a naučíš se, jak se vytvářejí strategické finanční plány. Získáš vhled do dynamického prostředí, kde tvá práce přispěje k růstu českých firem a podpoře inovací. Ať už tě baví detailní analýzy nebo komunikace s partnery, v CzechInvestu ti nabídneme prostor k rozvoji a příležitost se podílet na projektech, které mají skutečný dopad.

Co tě čeká a co budeš dělat?

  • spravovat projektový rozpočet (pravidelné aktualizace, změny, tvorba finančního plánu dle harmonogramu apod.)
  • sledovat čerpání rozpočtu projektu (tvorba podkladů pro reporting projektu, tvorba přehledů čerpání za jednotlivé aktivity/účastníky/jiné parametry)
  • dohlížet na dodržování pravidel financování (vyhodnocování způsobilosti výdajů, podílení se na tvorbě interních metodik a předpisů a dohled nad jejich dodržováním)
  • kontrolovat účetnictví z projektového pohledu a spolupracovat s účetní na účetních závěrkách
  • připravovat podklady pro vykázání a uzavření projektu
  • podílet se na tvorbě reportingu projektu
  • schvalovat doklady v ekonomickém informačním systému (EIS) s ohledem na projektová specifika
  • spravovat projekt v EIS

Co od tebe potřebujeme?

  • vysokoškolské vzdělání (ideálně ekonomického zaměření)
  • základní znalost účetnictví a účetních principů
  • silné analytické a organizační schopnosti
  • pečlivost, systematičnost a smysl pro detail
  • samostatnost v rozhodování a vysoká zodpovědnost
  • znalost MS Office, především pokročilá znalost MS Excel
  • základní znalost anglického jazyka
  • praxi v oblasti ekonomie, účetnictví nebo rozpočtování výhodou
  • znalost hospodaření příspěvkových organizací výhodou

Co ti nabízíme?

  • 25 dní dovolené / rok
  • 6 dnů indispozičního volna (tzv. sick days) / rok
  • občasná práce z domova (tzv. home office) dle dohody s nadřízeným
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • stravenkový paušál ve výši 120 Kč netto / odpracovaný den
  • třídenní onboarding školení pro nové zaměstnance
  • interní soft semináře nebo školení
  • fond KSP ve výši 300 Kč/měs. (výběr produktu spoření na stáří – penzijní či životní připojištění, dlouhodobé investiční produkty nebo příspěvek na Multisport kartu)
  • variabilní model jazykového vzdělávání dle individuálních potřeb
  • vzdělávání formou externích školení

Zní to jako příležitost pro tebe? Tak pošli svůj životopis a krátký motivační dopis ať se k nám můžeš připojit co nejdříve!

Inzerce je určena pro ženy i muže. Je-li v inzerátu někde uveden konkrétní rod, jedná se čistě o stylistickou volbu inzerenta, která nevyjadřuje žádnou genderovou podmínku, ani diskriminační postoj inzerenta vůči uchazečkám či uchazečům o volnou pozici.