Odborný pracovník APZ, Praha

Jméno/Firma
Úřad práce České republiky
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
19. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Odborný pracovník APZ, Praha

Přidejte se k nám! Zaškolíme Vás tak, abyste se vše naučili a nemuseli mít žádné obavy.

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:

  • Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření. Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav). Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci.
  • Zajišťujete komplexní agendu při uplatňování nástrojů a opatření aktivní politiky zaměstnanosti, agendu poskytování příspěvku na podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením, agendu plnění povinného podílu osob se zdravotním postižením u zaměstnavatelů a agendu zahraniční zaměstnanosti.
  • Ve svěřených agendách kompletujete fyzické spisy, vedete spisy v příslušných agentových IS a zajišťujete aktualizaci dat.
  • Zpracováváte úhradu příspěvků, vrácení příspěvků, vyhotovujete platební poukaz a ověřujete platby.
  • Provádíte odborné poradenské a konzultační činnosti související s agendami vykonávanými oddělením trhu práce.
  • Spolupracujete na monitorování evidence volných pracovních míst nahlášených úřadu práce zaměstnavateli, jejich průběžné aktualizaci a aktualizaci údajů o zaměstnavatelích.
  • Spolupracujete na monitorování trhu práce, spolupracujete se zaměstnavateli, orgány státní správy a územními samosprávnými celky.
  • Provádíte předběžné a průběžné veřejnosprávní kontroly.
  • Spolupracujete se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů při realizaci opatření souvisejících s rozvojem trhu práce a se zaměstnaností; vyřizujete žádosti, stížnosti a další písemnosti a 2 podání spojené s vykonávanými agendami, poskytujete součinnost oprávněným orgánům veřejné správy, soudům a orgánům činným v trestním řízení.
  • Podílíte se na vývoji a rozvoji informačních systémů.
  • Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených.
  • Ve své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky.
  • Zúčastňujete se školení o bezpečnosti práce a požární ochraně organizovaných služebním úřadem.
  • Zachováváte mlčenlivost o interních záležitostech úřadu práce vyplývajících z plnění služebních úkolů.

Co od Vás budeme potřebovat?

  • vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program
  • zkušenosti z oblasti administrativy výhodou
  • dobrá znalost práce na PC
  • samostatnost, pečlivost, psychická odolnost

Co nabízíme Vám?

  • stabilní práci u největší pomáhající instituce v ČR
  • služební poměr na dobu neurčitou
  • předpokládaný den nástupu 1. srpen 2025
  • finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností a schopností
  • služební místo je zařazeno do 10. platové třídy, což odpovídá platovému tarifu 24 790 Kč - 35 770 Kč dle Vaší započitatelné praxe
  • k tomu zvláštní příplatek 1 200 Kč
  • osobní příplatek, jehož průměrná výše dosahuje 5 366 Kč, ale může být i výrazně vyšší při dosahování nadstandardních výsledků
  • odměny za mimořádné či zvlášť významné úkoly
  • pružnou pracovní dobu, volné víkendy i svátky
  • 5 týdnů dovolené, 5 sick days, 1 den na vyřízení osobních záležitostí
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na produkty spoření na stáří
  • odměny k životním a služebním výročím
  • zaučení na pozici a následné další vzdělávání
  • podporu vedoucího i kolegů
  • Multisport karta

Podmínky účasti na výběrovém řízení:

  • Reakce přes portál nabídek práce není pro zařazení do výběrového řízení dostačující, neboť se jedná o přijetí do služebního poměru dle zákona o státní službě.
  • Celé znění výběrového řízení a způsob přihlášení Vám bude zaslán emailem, případně vše naleznete na webu Kariéra na ÚP ČR.
    Posuzované budou žádosti podané ve lhůtě do 4. července 2025.