Recepční - office coordinator

Jméno/Firma
ACEMA Credit Czech, a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
19. 6. 2025

O pozici

  • Práce na plný úvazek

  • Oddělení: Provoz

  • Místo: U Libeňského pivovaru, Praha 8

Popis pozice

Hledáme někoho, kdo má rád pořádek a umí si zorganizovat pracovní harmonogram dne. Rád pečuje o firemní prostředí a je komunikativní. Přece jen “Ty” jsi první kdo přijde do kontaktu s naším budoucím klientem

Co vás čeká

  • zajištění chodu recepce a firemního prostředí (péče o kanceláře - chceme, aby se u nás všichni cítili příjemně. Tvou povinností by bylo třeba i péče o květiny, kuchyňku a společné prostory)

  • uvádět hosty a pečovat o jejich pohodlí (organizace zasedacích místností)

  • skenovat a ukládat smlouvy a další dokumentaci

  • zpracovávat příchozí a odeslanou poštu

  • objednávat kancelářské potřeby pro kolegy

  • přijímat a vyřizovat telefonické hovory

  • převezmete zodpovědnost za vedení podatelny a datové schránky

  • úzce spolupracovat s ostatními odděleními

  • pracovat v interních PC systémech, které Vás naučíme

  • plně zastupovat kolegy na recepci

Naše požadavky

  • vzdělání min. SŠ s maturitou

  • uživatelská znalost MS Office

  • základní znalost anglického jazyka

  • pečlivost, samostatnost, výborné organizační schopnosti

  • reprezentativní a příjemné vystupování

  • usměvavá a pozitivní osoba

  • hledáme týmového hráče

Proč si vybrat právě nás?

  • na této pozici Tě důkladně a intenzivně zaškolíme (nemusíš se bát, že něco nezvládneš)

  • pomoc od kolegů profesionálů, kteří Tě vždy podrží a poradí

  • budete mít zázemí stabilní firmy vdobách dobrých i zlých

  • dostaneš zajímavé fixní finanční ohodnocení a k tomu pololetní bonusy, které zvednou náladu

  •  spoustu zaměstnaneckých benefitů: dovolená navíc + sick day, roční budget na vzdělávání, stravenkový paušál, občerstvení na pracovišti, kratší pracovní týden, Edenred Benefits, možnost převod telefonního čísla bez měsíčního paušálu a také teambuldingové akce…

Místo výkonu: kanceláře u metra B „Palmovka“ 400 m.

Pracovní doba: Po - Čt: 8:00-16:30, Pá: 8:00-15:00 hod

Nástup: ihned/po dohodě.

Kontaktujte nás!

Chceš se stát naším novým kolegou? Zaujala Tě tato pozice? Tak neváhej a zašli nám své CV, motivační dopis a my se TI ozveme zpět.

Nebo kontaktujte přímo naše personální oddělení:

Lucie Jindrová

Tel.: +420 777 608 621

E-mail: jindrova@acema.cz