Koordinátor personálních auditů
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho týmu nyní hledáme spolehlivého a milého kolegu či kolegyni na pozici koordinátor personálních auditů.
Náplň práce:
· koordinace a příprava projektů pro klienty
· přebírání práce od auditorů
· zpracování dokumentů, tabulek, implementace navrhovaných opatření
· koordinace zaměstnanců, partnerů a subdodavatelů zodpovědných za realizaci projektů/zakázek
· odpovědnost za správnost a včasnost plnění projektů i dílčích úkolů
· prezentace výsledků přidělených projektů
· průběžný reporting vedení společnosti
Požadujeme:
· reprezentace, týmovost, pozitivní přístup, zdravou asertivitu, úsměv na tváři
· minimálně SŠ vzdělání s maturitou (ekonomického směru výhodou)
· praxi na pozici projektového manažera, případně obdobné pozici
· velmi dobrá znalost práce na PC – především Excel, Outlook, internet
· řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
· výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti, analytické myšlení
· pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
· zájem se v daném oboru nadále vzdělávat
Nabízíme:
· dlouhodobou spolupráci
· perspektivní práci na zajímavých projektech
· možnost podílet se na prestiži ambiciózní a dynamicky se rozvíjející české společnosti
· příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
· možnost karierního růstu, prostor pro osobní rozvoj
· odpovídající finanční ohodnocení (fixní + bonusy)
· Multisport kartu (sportovní či relaxační aktivity)
· nástup možný ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zasílejte své životopisy spolu s motivačním dopisem.
Těšíme se na Vaší odpověď a případnou spolupráci.