Administrativní pracovník back office

Jméno/Firma
Klub českých turistů
Pracoviště
Revoluční 1056/8a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
19. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co vás čeká (náplň práce)

  • Backoffice: zajištění chodu a správy ústředního sekretariátu KČT
  • Administrativní činnost: zpracování výkazů a tabulek
  • Korespondence KČT včetně datové schránky: příprava korespondence a rozeslání dle zadání, zápis došlé a odeslané pošty
  • Správa e-shopu: objednání zboží, zpracování objednávek a výdej zboží, návrhy na prodejní akce
  • Správa skladu: evidence zboží a propagačních materiálů
  • Dobrovolnické akce KČT: podpora a zajištění organizace a účasti na akcích
  • Spolupráce na sociálních sítích: tvorba a správa obsahu a plánování obsahu do edičního plánu
  • Komunikace s rejstříkovým soudem: podpora při registraci oborů, konverze a ověřování listin

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Zodpovědnost, důslednost a pečlivost
  • Samostatnost i schopnost pracovat v týmu
  • Velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, internet apod.)
  • Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti v českém jazyce mluvenou i písemnou formou
  • Proaktivní přístup, samostatnost, spolehlivost, komunikativnost
  • Trestní bezúhonnost

Výhodou bude, pokud budete mít

  • SŠ/VŠ vzdělání v oblasti marketingu
  • Zkušenosti se správou e-shopu
  • Zkušenosti s přípravou pokladů pro jednání a se zápisy z jednání
  • Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič

Co vám můžeme nabídnout

  • Rozmanitou práci u stabilního zaměstnavatele v malém tvůrčím kolektivu
  • Úvazek 1,0
  • Nástup od 25. 8. 2025 (nebo dle dohody)
  • Pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní zdravotního volna
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na penzijní připojištění či doplňkové penzijní spoření
  • Dlouhodobá spolupráce
  • Pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
  • Pracovní prostředí v centru Prahy