Administrativní pracovník back office
Klub českých turistů
Revoluční 1056/8a, Praha
Plný
Bez maturity
Administrativa
Čeština
19. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká (náplň práce)
- Backoffice: zajištění chodu a správy ústředního sekretariátu KČT
- Administrativní činnost: zpracování výkazů a tabulek
- Korespondence KČT včetně datové schránky: příprava korespondence a rozeslání dle zadání, zápis došlé a odeslané pošty
- Správa e-shopu: objednání zboží, zpracování objednávek a výdej zboží, návrhy na prodejní akce
- Správa skladu: evidence zboží a propagačních materiálů
- Dobrovolnické akce KČT: podpora a zajištění organizace a účasti na akcích
- Spolupráce na sociálních sítích: tvorba a správa obsahu a plánování obsahu do edičního plánu
- Komunikace s rejstříkovým soudem: podpora při registraci oborů, konverze a ověřování listin
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Zodpovědnost, důslednost a pečlivost
- Samostatnost i schopnost pracovat v týmu
- Velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, internet apod.)
- Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti v českém jazyce mluvenou i písemnou formou
- Proaktivní přístup, samostatnost, spolehlivost, komunikativnost
- Trestní bezúhonnost
Výhodou bude, pokud budete mít
- SŠ/VŠ vzdělání v oblasti marketingu
- Zkušenosti se správou e-shopu
- Zkušenosti s přípravou pokladů pro jednání a se zápisy z jednání
- Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič
Co vám můžeme nabídnout
- Rozmanitou práci u stabilního zaměstnavatele v malém tvůrčím kolektivu
- Úvazek 1,0
- Nástup od 25. 8. 2025 (nebo dle dohody)
- Pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní zdravotního volna
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na penzijní připojištění či doplňkové penzijní spoření
- Dlouhodobá spolupráce
- Pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení
- Pracovní prostředí v centru Prahy