Senior Marketingový Specialista - oblast zemědělských strojů
O pozici
Pracovní nabídka
Senior Marketingový Specialista
Hledáme markeťáka nebo markeťačku, co má skvělé nápady, organizační talent, cit pro značku a zvládne dotahovat věci do konce.
Jsme český velkoobchod s náhradními díly pro zemědělskou techniku – máme stabilní B2B klienty v 67 zemích světa a vlastní e-shop. Letos slavíme 30 let a místo dortu bychom si přáli šikovného parťáka, který zařídí, abychom byli víc vidět a pomohl nám růst. Máme čerstvý vítr v plachtách a velkou chuť dělat velké věci. Hledáme někoho, kdo s námi nejen udrží, ale i pomůže nastavit nový směr, rychle se zapojí do probíhajícího rebrandingu, tvorby nového webu, plynule převezme organizaci eventů, začne aktivně tvořit obsah na web atd. Je to pro nás nová role, takže si ji budeš moct hodně formovat dle tvých představ a potřeb firmy. Čeká tě pestrá a smysluplná práce, kde budeš hrát klíčovou roli v tom, jak bude naše firma vnímaná navenek.
???? Co budeš mít na starosti?
- Firemní identita – rebranding, katalogy, letáky, mikiny, polepy aut... všechno, co je vidět.
- Nový web – zapojíš se do projektu z pohledu brandu i obsahu, doladíš texty, budeš web testovat a komunikovat s dodavateli.
- Obsah a aktuality na blog – pravidelně přidávat články na náš blog (zprávy o dění ve firmě, v oboru nebo o produktech)
- Reklamní spolupráce – zadávání inzerce do tištěných časopisů a komunikace s reklamními partnery.
- Newslettery – psát, vymýšlet, plánovat a vyhodnocovat e-mailové kampaně pro naše zákazníky (zejména B2B).
- Eventy – organizace akcí, jako je Den zemědělce a další české nebo zahraniční zemědělské veletrhy.
- ZETRA – spolupráce na zviditelnění naší vlastní produktové řady.
- Zákaznický průzkum – občas vezmeš telefon, zavoláš zákazníkovi, jak je s námi spokojený a navrhneš zlepšení.
- Analýza marketingových potřeb jednotlivých oddělení – co nám podle tebe v rámci marketingu chybí? Zanalyzuješ si, co je tu vše potřeba, nastavíš priority, uděláš plán a pofrčíš. Budeš k tomu mít naši velkou podporu.
???? Koho hledáme?
- Někoho, kdo má už pár let zkušeností s marketingem – ideálně i s přesahem do strategického řízení marketingu. Nemá se tu od koho učit, bude naopak učit nás.
- Baví tě technicky zaměřené prostředí – nemusíš rozumět dílům traktoru, ale rád/a se o tom něco dozvíš, stejně jako o zákaznících z oblasti zemědělství.
- Umíš pracovat samostatně, organizovaně, nečekáš, až ti tu někdo řekne, co máš dělat.
- Umíš vyhodnotit, co funguje a co ne – umět počítat a selský rozum podmínkou.
- Je ti bližší „jak to udělat“, než „jestli to vůbec jde“.
- Orientuješ se aspoň trochu v grafice (např. Canva, Figma, AI obrázky…).
- Zkušenost s rebrandingem, organizací akcí, obecně s B2B marketingem je velmi vítaná.
- Co nepotřebujeme: PPC, SEO apod. - to si řeší kolega na E-commerce oddělení sám. Sociální sítě pro nás v B2B taky nejsou hlavní komunikační kanál, takže v tom prioritu nevidíme (pokud nás nepřesvědčíš o opaku).
???? Co za to?
- Možnost HPP nebo IČO - plný úvazek, senior by to mohl zvládnout i na zkrácený
- Plovoucí pracovní dobu – pevné jádro 9:00–14:00
- Velkou svobodu v práci a seberealizaci v pohodovém týmu s férovým vedením.
- Vliv na další směřování firmy a možnost vyrůst do strategické role.
- Kancelář v Kuřimi, po zapracování možnost až 2 dnů práce z domu týdně.
- 5 dní volna navíc nad rámec zákonné dovolené.
- Roční bonus až do výše 13. platu.
- Multisport karta.
???? Chceš být u toho? Pošli nám životopis a pár vět o sobě. Těšíme se na tebe!