OFFICE MANAGER S AJ

Jméno/Firma
Univerzita Karlova – CERGE-EI
Pracoviště
Politických vězňů 936/7, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
24. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

OFFICE MANAGER S AJ

Jsme CERGE-EI, společné pracoviště Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy a Ekonomického ústavu AV ČR, v.v.i. a dlouhodobě se umisťujeme mezi institucemi produkujícími nejkvalitnější ekonomický výzkum. Propojujeme vzdělávání a špičkový výzkum ve všech oblastech teoretické a empirické ekonomie, včetně oblastí spojených s ekonomickým rozvojem a veřejnými politikami.

Nyní hledáme pro náš malý tým, který se podílí na celkovém chodu kanceláře ředitele a slouží jako podpora pro všechny kolegy v instituci, vedoucí Sekretariátu ředitele CERGE-EI.

Nejdůležitější vlastnosti, které budete potřebovat pro spolupráci s námi jsou přátelská povaha a chuť se neustále učit.

Ceněná je Vaše znalost anglického jazyka, který budete intenzivně používat.

Co bude patřit do Vaší pracovní náplně?

· Řízení malého týmu asistentek

· Organizace kalendáře ředitele, sjednávání schůzek apod.

· Vyřizování institucionální korespondence – kontrola všech dokumentů, které ředitel podepisuje, aby byly stylisticky, gramaticky správně a měli všechny náležitosti

· Vytváření oficiálních dopisů, odpovědí, žádostí, jmenování

· Pořizování zápisů z porad všech orgánů instituce, jejich distribuce a evidence

· Příprava materiálů na jednání všech orgánů instituce

· Hlídání a kontrola deadlinů

· Příprava výroční zprávy a jiných reportů

· Organizace menších eventů (teambuilding, workshop, apod.)

· Zajišťování cateringu včetně průzkumu trhu pro všechny akce organizované institucí

· Sledování nadřazených předpisů a kontrola jejich dodržování

· Úprava, vydávání a koordinace interních směrnic

· On-boarding zahraničních výzkumných pracovníků

· Editace webových stránek

· Správa telefonních tarifů instituce

· Koordinátor spisové služby

· Koordinátor interního webu Univerzity Karlovy

· Uzavírání smluv s dodavateli a zaručení správnosti smluv

· Evidence smluv

· Správa a organizace kanceláří

· Správa datové schránky instituce

· Tajemník dozorčí rady a rady pracoviště

· Správa elektronických podpisů

· Správa, kontrola a vylepšování reporting databáze

· Vyřizování žádostí dle zákona č. 106/1999

Co od Vás potřebujeme?

· Min. SŠ s maturitou (ideálně v oblasti ekonomie, administrativy, apod.)

· Pokročilá znalost anglického jazyka min. B2+ (písemně i ústně).

· Výborná znalost českého jazyka a gramatiky

· Praxe na obdobné pozici je velkou výhodou

· Nutná znalost práce s počítačem - MS Office, Office 365, ChatGPT, Sharepoint

· Zkušenosti s vedení malého týmu výhodou

· Pečlivost, spolehlivost a flexibilita, odolnost vůči stresu

· Time management

· Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a systematický přístup

· Chuť učit se nové věci a pozitivní přístup k práci, příjemné vystupování

· Skvělé komunikační dovednosti a týmového ducha

Co Vám můžeme nabídnout?

• Zajímavou a odpovědnou práci s rozmanitou náplní a vysokou mírou samostatnosti v přátelském mezinárodním a profesionálním prostředí stabilní instituce světového renomé.

• Týmovou spolupráci v přátelském prostředí.

• Podporu odborného vzdělávání a osobního růstu.

• Plný úvazek s pracovní smlouvou na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

• Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.

• Pracoviště přímo v centru Prahy.

• 5 týdnů dovolené + dny osobního rozvoje navíc.

• Dog-friendly kanceláře.

• Zaměstnanecké benefity (zejména stravenkový paušál, příspěvek na MultiSport kartu, příspěvek na produkty spoření na stáří, zaměstnanecké slevy a další)

• Nástup možný dle domluvy.

• Nástupní mzda na plný úvazek 50.000 - 60.000,-Kč, dle vzdělání a praxe.

Jak poznáte, že se k nám hodíte?

Jste samostatný, umíte si zorganizovat práci a komunikovat s různými typy lidí? Rád využíváte svoji znalost anglického jazyka?

Potom neváhejte zaslat své CV a motivační dopis do 15. 7. 2025.  

Těšíme se na Vás!

CERGE-EI si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.

Zasláním svého životopisu dáváte CERGE-EI, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.

Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.