OFFICE MANAGER S AJ
O pozici
Pracovní nabídka
OFFICE MANAGER S AJ
Jsme CERGE-EI, společné pracoviště Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy a Ekonomického ústavu AV ČR, v.v.i. a dlouhodobě se umisťujeme mezi institucemi produkujícími nejkvalitnější ekonomický výzkum. Propojujeme vzdělávání a špičkový výzkum ve všech oblastech teoretické a empirické ekonomie, včetně oblastí spojených s ekonomickým rozvojem a veřejnými politikami.
Nyní hledáme pro náš malý tým, který se podílí na celkovém chodu kanceláře ředitele a slouží jako podpora pro všechny kolegy v instituci, vedoucí Sekretariátu ředitele CERGE-EI.
Nejdůležitější vlastnosti, které budete potřebovat pro spolupráci s námi jsou přátelská povaha a chuť se neustále učit.
Ceněná je Vaše znalost anglického jazyka, který budete intenzivně používat.
Co bude patřit do Vaší pracovní náplně?
· Řízení malého týmu asistentek
· Organizace kalendáře ředitele, sjednávání schůzek apod.
· Vyřizování institucionální korespondence – kontrola všech dokumentů, které ředitel podepisuje, aby byly stylisticky, gramaticky správně a měli všechny náležitosti
· Vytváření oficiálních dopisů, odpovědí, žádostí, jmenování
· Pořizování zápisů z porad všech orgánů instituce, jejich distribuce a evidence
· Příprava materiálů na jednání všech orgánů instituce
· Hlídání a kontrola deadlinů
· Příprava výroční zprávy a jiných reportů
· Organizace menších eventů (teambuilding, workshop, apod.)
· Zajišťování cateringu včetně průzkumu trhu pro všechny akce organizované institucí
· Sledování nadřazených předpisů a kontrola jejich dodržování
· Úprava, vydávání a koordinace interních směrnic
· On-boarding zahraničních výzkumných pracovníků
· Editace webových stránek
· Správa telefonních tarifů instituce
· Koordinátor spisové služby
· Koordinátor interního webu Univerzity Karlovy
· Uzavírání smluv s dodavateli a zaručení správnosti smluv
· Evidence smluv
· Správa a organizace kanceláří
· Správa datové schránky instituce
· Tajemník dozorčí rady a rady pracoviště
· Správa elektronických podpisů
· Správa, kontrola a vylepšování reporting databáze
· Vyřizování žádostí dle zákona č. 106/1999
Co od Vás potřebujeme?
· Min. SŠ s maturitou (ideálně v oblasti ekonomie, administrativy, apod.)
· Pokročilá znalost anglického jazyka min. B2+ (písemně i ústně).
· Výborná znalost českého jazyka a gramatiky
· Praxe na obdobné pozici je velkou výhodou
· Nutná znalost práce s počítačem - MS Office, Office 365, ChatGPT, Sharepoint
· Zkušenosti s vedení malého týmu výhodou
· Pečlivost, spolehlivost a flexibilita, odolnost vůči stresu
· Time management
· Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a systematický přístup
· Chuť učit se nové věci a pozitivní přístup k práci, příjemné vystupování
· Skvělé komunikační dovednosti a týmového ducha
Co Vám můžeme nabídnout?
• Zajímavou a odpovědnou práci s rozmanitou náplní a vysokou mírou samostatnosti v přátelském mezinárodním a profesionálním prostředí stabilní instituce světového renomé.
• Týmovou spolupráci v přátelském prostředí.
• Podporu odborného vzdělávání a osobního růstu.
• Plný úvazek s pracovní smlouvou na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
• Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.
• Pracoviště přímo v centru Prahy.
• 5 týdnů dovolené + dny osobního rozvoje navíc.
• Dog-friendly kanceláře.
• Zaměstnanecké benefity (zejména stravenkový paušál, příspěvek na MultiSport kartu, příspěvek na produkty spoření na stáří, zaměstnanecké slevy a další)
• Nástup možný dle domluvy.
• Nástupní mzda na plný úvazek 50.000 - 60.000,-Kč, dle vzdělání a praxe.
Jak poznáte, že se k nám hodíte?
Jste samostatný, umíte si zorganizovat práci a komunikovat s různými typy lidí? Rád využíváte svoji znalost anglického jazyka?
Potom neváhejte zaslat své CV a motivační dopis do 15. 7. 2025.
Těšíme se na Vás!
CERGE-EI si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.
Zasláním svého životopisu dáváte CERGE-EI, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh.
Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.