MANAŽER/KA ASISTENCE POHODA s kvalifikací sociálního pracovníka

Jméno/Firma
POHODA, z.ú.
Pracoviště
Roškotova 1737/6, Praha
Úvazek
Plný
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Školství a vzdělávání
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
25. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

  • Záleží nám na tom, aby lidé s intelektovým znevýhodněním měli možnost prožívat svoji dospělost a byli součástí běžné společnosti se vším, co k ní patří. Spolupracujeme s nimi na všem, co se jich týká. Seznamujeme je s právy, která jim náleží, ale zároveň je vedeme k zodpovědnosti za své jednání.
  • Chcete se zařadit mezi nás a pozitivně ovlivnit život lidí se znevýhodněním?
  • Potom hledáme právě Vás.

Co Vás čeká?

V PRVNÍCH MĚSÍCÍCH

  • Seznámíte se s programem Asistence POHODA, který zahrnuje dvě sociální služby – osobní asistenci a terénní odlehčovací službu.
  • Seznámíte se s celou Pohodou – zázemím organizace, jednotlivými službami, kolegy i jejich uživateli.
  • Představíme vám hodnoty a etický kodex Pohody.
  • Seznámíte se s principy práce, jsme organizací, která vyžaduje na osobu zaměřený přístup.
  • Seznámíte se se specifiky jednotlivých uživatelů programu Asistence POHODA, je to cca 40 uživatelů služeb, zapojíte se do jejich přímé podpory.
  • Od počátku se budete účastnit jednání se zájemci o službu.
  • Ve spolupráci s kolegy z vedení organizace se budete účastnit porad a supervizí týmu. V týmu asistence budete mít cca 6 kolegů.
  • Přizveme vás k účasti na poradách managementu organizace.
  • Od počátku budete moci uplatňovat své zkušenosti s vedením týmu, jednání s uživateli služeb, jejich rodinnými příslušníky, úředníky, partnerskými organizacemi.
  • Budete se vzdělávat v oblastech, které je třeba posílit.
  • Budou nás zajímat vaše doporučení a návrhy změn z pohledu nového kolegy, které přispějí ke zlepšením.
  • Ceníme si otevřenosti, dobrých nápadů, návrhů řešení, zájmu a zápalu pro věc

V PRŮBĚHU ROKU

  • Převezmete zcela vedení sociální služby.
  • Přizveme vás do supervize manažerů služeb.
  • Budete s kolegy spolupracovat na tvorbě a revizi strategických plánů a metodických postupů.
  • Stanete se součástí organizace, na které vám bude záležet, budete jí chtít reprezentovat v tom nejlepším světle, ovlivňovat její směr a přispívat k naplňování jejího poslání a vize.
  • Budete v úzkém spojení s kolegy pro fundraising a PR a hledat nejlepší způsob, jak komunikovat s veřejností poslání a dopady služby.
  • Stále budete mít na čem pracovat, ve spolupráci s fajn lidmi, kteří týmově spolupracují, respektují se, jsou profesionály s lidským citlivým přístupem vůči všem

Co Vám nabízíme?

  • hlavní pracovní poměr (HPP 1,0) s pružnou pracovní dobou
  • finální mzdu a včetně příplatků (cca 37 000-43 000 Kč hrubého po zaučení), roční či pololetní odměny
  • firemní benefity: vstupenky do divadla, odborné vzdělávání, stravenkový paušál ve výši cca 1200Kč/měsíc, aj.
  • dog-friendly office, aj.

Co od Vás požadujeme?

  • slušného člověka s respektujícím přístupem nejen ke klientům, ale i kolegům a všem osobám
  • motivační dopis s odůvodněním, proč se o tuto pozici ucházíte a co Vás motivuje pro práci s lidmi s intelektovým znevýhodněním
  • VŠ, VOŠ vzdělání opravňující pracovat jako sociální pracovník dle zákona č. 108/2006 Sb
  • praxi v sociálních službách, podrobnosti Vás naučíme
  • znalost standardů kvality sociálních služeb
  • zkušenost s vedením lidí a procesů

Líbila by se vám taková práce? Chcete nové výzvy ve svém profesním životě?

Dejte nám vědět a my se s vámi moc rádi potkáme osobně.

Šárka Petrášová – zástupce ředitele POHODA, z.ú.