MANAŽER/KA ASISTENCE POHODA s kvalifikací sociálního pracovníka
POHODA, z.ú.
Roškotova 1737/6, Praha
Plný
Angličtina
Školství a vzdělávání
Vyšší odborné
25. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
- Záleží nám na tom, aby lidé s intelektovým znevýhodněním měli možnost prožívat svoji dospělost a byli součástí běžné společnosti se vším, co k ní patří. Spolupracujeme s nimi na všem, co se jich týká. Seznamujeme je s právy, která jim náleží, ale zároveň je vedeme k zodpovědnosti za své jednání.
- Chcete se zařadit mezi nás a pozitivně ovlivnit život lidí se znevýhodněním?
- Potom hledáme právě Vás.
Co Vás čeká?
V PRVNÍCH MĚSÍCÍCH
- Seznámíte se s programem Asistence POHODA, který zahrnuje dvě sociální služby – osobní asistenci a terénní odlehčovací službu.
- Seznámíte se s celou Pohodou – zázemím organizace, jednotlivými službami, kolegy i jejich uživateli.
- Představíme vám hodnoty a etický kodex Pohody.
- Seznámíte se s principy práce, jsme organizací, která vyžaduje na osobu zaměřený přístup.
- Seznámíte se se specifiky jednotlivých uživatelů programu Asistence POHODA, je to cca 40 uživatelů služeb, zapojíte se do jejich přímé podpory.
- Od počátku se budete účastnit jednání se zájemci o službu.
- Ve spolupráci s kolegy z vedení organizace se budete účastnit porad a supervizí týmu. V týmu asistence budete mít cca 6 kolegů.
- Přizveme vás k účasti na poradách managementu organizace.
- Od počátku budete moci uplatňovat své zkušenosti s vedením týmu, jednání s uživateli služeb, jejich rodinnými příslušníky, úředníky, partnerskými organizacemi.
- Budete se vzdělávat v oblastech, které je třeba posílit.
- Budou nás zajímat vaše doporučení a návrhy změn z pohledu nového kolegy, které přispějí ke zlepšením.
- Ceníme si otevřenosti, dobrých nápadů, návrhů řešení, zájmu a zápalu pro věc
V PRŮBĚHU ROKU
- Převezmete zcela vedení sociální služby.
- Přizveme vás do supervize manažerů služeb.
- Budete s kolegy spolupracovat na tvorbě a revizi strategických plánů a metodických postupů.
- Stanete se součástí organizace, na které vám bude záležet, budete jí chtít reprezentovat v tom nejlepším světle, ovlivňovat její směr a přispívat k naplňování jejího poslání a vize.
- Budete v úzkém spojení s kolegy pro fundraising a PR a hledat nejlepší způsob, jak komunikovat s veřejností poslání a dopady služby.
- Stále budete mít na čem pracovat, ve spolupráci s fajn lidmi, kteří týmově spolupracují, respektují se, jsou profesionály s lidským citlivým přístupem vůči všem
Co Vám nabízíme?
- hlavní pracovní poměr (HPP 1,0) s pružnou pracovní dobou
- finální mzdu a včetně příplatků (cca 37 000-43 000 Kč hrubého po zaučení), roční či pololetní odměny
- firemní benefity: vstupenky do divadla, odborné vzdělávání, stravenkový paušál ve výši cca 1200Kč/měsíc, aj.
- dog-friendly office, aj.
Co od Vás požadujeme?
- slušného člověka s respektujícím přístupem nejen ke klientům, ale i kolegům a všem osobám
- motivační dopis s odůvodněním, proč se o tuto pozici ucházíte a co Vás motivuje pro práci s lidmi s intelektovým znevýhodněním
- VŠ, VOŠ vzdělání opravňující pracovat jako sociální pracovník dle zákona č. 108/2006 Sb
- praxi v sociálních službách, podrobnosti Vás naučíme
- znalost standardů kvality sociálních služeb
- zkušenost s vedením lidí a procesů
Líbila by se vám taková práce? Chcete nové výzvy ve svém profesním životě?
Dejte nám vědět a my se s vámi moc rádi potkáme osobně.
Šárka Petrášová – zástupce ředitele POHODA, z.ú.