Administrativní pracovnice do zdravotní prodejny
O pozici
Do našeho týmu zdravotní prodejny hledáme spolehlivou a pečlivou administrativní pracovnici, která se bude podílet na každodenním chodu provozovny. Pokud máte zkušenosti z prostředí zdravotní prodejny, je to velkou výhodou!
Náplň práce:
Administrativní podpora provozu zdravotní prodejny
Zpracování objednávek a vedení skladové evidence
Komunikace se zákazníky a zdravotními pojišťovnami (v rozsahu povoleném zákonem)
Práce s interními systémy a běžnou kancelářskou agendou
Spolupráce s odborným personálem a zajištění provozních potřeb prodejny
Požadujeme:
Zkušenosti s administrativní prací, ideálně ve zdravotnickém prostředí
Orientaci v zákonných povinnostech administrativního pracovníka ve zdravotní prodejně
Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup
Dobré komunikační schopnosti
Znalost práce na PC (Word, Excel, e-mail)
Výhodou:
Praxe ve zdravotní prodejně
Znalost práce se zdravotnickou dokumentací nebo pojišťovnami
Nabízíme:
Práci na HPP v přátelském kolektivu
Zázemí stabilní společnosti
Nástup dle dohody
Pro více informací kontaktujte:
Lucie Urbanová, DiS. - Vedoucí farmaceutický asistent, tel: 387 873 105, email: urbanova.lucie@nemcb.cz
Životopis včetně motivačního dopisu zasílejte elektronicky na výše uvedenou adresu nebo vyplňte formulář na našem webu. Dokumenty lze zaslat také na adresu Nemocnice České Budějovice,a.s., zaměstnanecké oddělení, B. Němcové 585/54, 370 01 České Budějovice, popř. je možno předat je osobně.
Těšíme se na vás