Administrátor/ka zákaznického servisu - možnost úvazku 30 hod/týdně
LINDAB s.r.o.
Na hůrce 1081/6, Praha
Plný, Zkrácený
Bez maturity
Administrativa
Čeština
26. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
ADMINISTRÁTOR/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU B2B
Váš pracovní den bude obsahovat:
- Zadávání objednávek v ERP systému,
- Správu zakázek v ERP (potvrzování a řízení),
- Péči o svěřené portfolio zákazníků
- Zpracování faktur a související služby.
- Zpracování podkladů pro logistiku přepravovaných zásilek.
- Úzkou spolupráci s odděleními doprava, sklad, výroba, nákup
Našimi zákazníky jsou z 90% společnosti Lindab v Evropě.
Co od Vás očekáváme:
- Poskytování vstřícné a efektivní komunikace se zákazníky prostřednictvím e-mailu a chatu.
- Zajišťování odpovědí na otázky a řešení problémů zákazníků v souladu s firemními standardy.
- Komunikaci v anglickém jazyce min. na úrovni B1
- Evidenci dat v ERP systému a práci s MS Excel a Word
- Pečlivost, strukturovanost a přesnost při práci s dokumentací
- Ochotu doplňovat si znalosti o našich produktech a zájem o rozvoj vlastní osobnosti
Co získáte, když si řekneme vzájemně "ano"
- Jistotu zaměstnání ve společnosti s více než 20 ti letou tradicí na českém trhu s mateřskou společností ve Švédsku
- Konkurenční fixní mzdu a mnoho benefitů (penzijní připoj. 3% ze mzdy, oběd za 40,-Kč, příspěvky na dětské tábory, odměny k výročí, multisport...)
- Skandinávskou firemní kulturu s důrazem na kvalitní vztahy
- Sehraný tým oddělení zákaznické podpory a usměvavého šéfa
- Příležitost vzdělávat se a rozvíjet
- Možnost nastoupit ihned nebo dle dohody buď na 0,75 nebo 1,0 úvazek
- Dobrou dopravní dostupnost z Kladenska a Prahy 5 a 6 (bus ze Zličína nebo Motola), dostatek parkovacích míst v areálu
Máte-li pocit hraničící s jistotou, že tato nabídka je Vám šitá na míru, neváhejte nám zaslat strukturovaný životopis a pár slov o Vaší motivaci. Výběrové řízení je v Lindabu přátelské a nekomplikované, pouze dvoukolové. Těšíme se na Vás.