Specialista/ka nákupu a logistiky

Jméno/Firma
KP2 Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
26. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co vás čeká

  • V této roli budete zodpovědní za koordinaci logistiky a administrativní činnosti související s prodejem a nákupem (dodávky především do zahraničí).
  • Zpracovávat přijaté a vydané objednávky
  • Evidovat zboží a materiál, pracovat s ERP systémem
  • Zajišťovat tuzemskou i mezinárodní dopravu včetně monitoringu
  • Komunikovat s dodavateli, přepravci a zákazníky
  • Spolupracovat s projektovými manažery

Koho hledáme?

  • Absolventa/ku SŠ nebo VŠ – ekonomický nebo technický směr výhodou
  • Nadšence do logistiky nebo nákupu – zkušenosti nejsou podmínkou, chuť učit se ano!
  • Osobnost s dobrou znalostí češtiny a angličtiny (psanou i mluvenou)
  • Někoho, kdo je pečlivý, samostatný a přemýšlí dopředu
  • Uvítáme znalost MS Office a zkušenost s ERP systémy

Co vám můžeme nabídnout

  • Práci v progresivním a rychle rostoucím oboru, který má budoucnost
  • Zázemí mezinárodního týmu, kde se sdílí zkušenosti napříč trhy
  • Možnost odborného růstu a kariérního posunu
  • Zajímavé finanční ohodnocení odpovídající vaší iniciativě a výkonu
  • Firemní mobilní telefon i pro soukromé využití
  • Stravenkový paušál na každý pracovní den
  • 5 týdnů dovolené a k tomu 5 sick days ročně
  • Plně hrazené vzdělávání dle vlastního výběru – rozvíjejte se ve směru, který vás zajímá
  • Pracoviště v Praze 8, v moderních kancelářích s výbornou dopravní dostupností
  • Možnost práce z domova (home office) podle potřeby a domluvy