Koordinátor / koordinátorka mezinárodního marketingu – redaktor (poloviční úvazek)

Jméno/Firma
Masarykova univerzita
Pracoviště
Komenského náměstí 220/2, Brno
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
26. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Ředitelka Centra zahraniční spolupráce Masarykovy univerzity

vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici

Koordinátor / koordinátorka mezinárodního marketingu – redaktor

(poloviční úvazek, zástup za MD)

Oddělení mezinárodního marketingu Centra zahraniční spolupráce MU je malý, šestičlenný tým s velkými nápady. Marketing a PR u nás jdou ruku v ruce. A právě ruku „píáristy“ teď hledáme. Do týmu přijmeme novou posilu, která se ujme správy a rozvoje obsahu našich webových stránek. Hledáme někoho, kdo chápe sílu dobrého textu, takového, který návštěvníka zaujme a spolehlivě mu předá potřebné informace. Vedle toho bude mít prostor i pro kreativní práci, přípravu rozhovorů, psaní článků a předávání příběhů, které představí úspěchy univerzity v mezinárodním prostředí a pomohou budovat její jméno doma i v zahraničí.

Co získáte, když budete pracovat u nás?

  • Startovní pracovní pozici v mladém a kreativním týmu prestižní instituce
  • Úzký kontakt s mezinárodním prostředím, poznávání lidí z různých zemí a kultur
  • Pracovní prostředí s neformální přátelskou organizační kulturou
  • Možnost účastnit se vzdělávacích akcí a workshopů
  • Možnost služebních cest do zahraničí a účast na mezinárodních školeních
  • Zaměstnanecké výhody, jako jsou:
  • Flexibilní pracovní doba včetně možnosti práce na dálku – práci je možné skloubit s rozvrhem nebo dalšími aktivitami
  • 6 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování, vzdělávací a jazykové kurzy, penzijní připojištění a další
  • Multisport karta
  • Občerstvení na pracovišti atd.

Jaký je profil našeho ideálního kandidáta?

  • Je sebejistý v práci s texty tak, že zvládá samostatně pracovat, a zároveň vítá brainstorming s týmem a je otevřený jiným názorům
  • Má výbornou češtinu (min. úroveň C1) v psaném i mluveném projevu
  • Umí mluvit anglicky (min. úroveň B2)
  • Práci s PC zvládá na pokročilé úrovni (Excel, Outlook, Word, Powerpoint), dokáže si pomoci i AI nástroji
  • Má vášeň pro marketing a touhu se učit nové věci

Co může zvýšit Vaši šanci na úspěch?

  • Znalost systémů Umbraco, Joomla, Payload, Wordpress nebo jiné redakční systémy
  • Osobní zkušenost se zahraničními mobilitami

Jaké budou Vaše klíčové odpovědnosti?

  • Náplň práce je z 60 % především editace webů
  • 20 % náplně práce tvoří další práce s texty
  • 20 % pak doplňuje tvorba statistik a další drobné úkoly

Jak se můžete přihlásit?

Pro přihlášení použijte odkaz v sekci Elektronická přihláška zde: .............................

Připojte, prosím:

  • Strukturovaný životopis
  • Motivační dopis, ve kterém uvedete také představu o Vašem finančním ohodnocení (rozpětí hrubé mzdy)
  • Text na mini landing page o maximální délce 300 slov pro jednoduchou webovou stránku, která by měla zaujmout studenta*ku zvažující výjezd do zahraničí na Erasmus. Stránka by měla mít chytlavý titulek, krátký úvod, výhody výjezdu v bodech a výzvu k akci.

Harmonogram výběrového řízení

  • Termín pro zaslání přihlášek: 16.07.2025 včetně

  • Období konání osobních pohovorů: v týdnu od 21.07.2025
  • Předpokládaný nástup: ihned nebo dle dohody

Těší se na Vás a případně více informací o pozici podá: Mgr. Jakub Motyčka, vedoucí oddělení mezinárodního marketingu.

Centrum zahraniční spolupráce Masarykovy univerzity (CZS MU) koordinuje aktivity Masarykovy univerzity v oblasti zahraniční spolupráce, administruje mezinárodní výměnné pobyty studentů, učitelů, výzkumníků i ostatních pracovníků. Koordinuje přípravu anglických studijních programů pro zahraniční studenty a poskytuje metodickou podporu a informace v mnoha oblastech. CZS MU také udržuje bilaterální vztahy se zahraničními univerzitami, rozšiřuje povědomí o anglických programech MU u zahraničních studentů a vytváří a publikuje propagační materiály.