Obchodní asistent
Authentica, s.r.o.
Česká republika
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
26. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho logistického centra v Syrovicích hledáme šikovného kolegu / kolegyni na pozici "Obchodní zástupce pro E-commerce zákazníky", který nám pomůže rozvíjet obchodní příležitosti! Mezi naše zákazníky patří například světoznámá značka Waterdrop, VUCH, Madmonq a spousta dalších!
Pokud máte chuť oslovovat nové klienty, zajímáte se o e-commerce prostředí, umíte jednat s lidmi a dotahovat věci do konce, čtěte dál!
Co bude Vaší náplní práce?
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí v oblasti outsourcingu logistiky a skladování (fulfillmentu).
- Oslovování potenciálních klientů – telefonicky, e-mailem i osobně.
- Udržování a oživení kontaktů se společnostmi, které jsme v minulosti oslovili.
- Spolupráce s interním marketingovým týmem – příprava obchodních materiálů a podkladů pro cenové nabídky.
- Úzká spolupráce s týmem při nastavování nabídek na míru klientům.
- Efektivní komunikace a nabídka prvotřídního servisu pro naše zákazníky zejména přes telefon, email nebo Freshdesk.
- Monitoring průběhu projektů a úzká spolupráce s ostatními týmy pro hladký chod provozu.
- Sdílení nápadů a podílení se na zlepšování procesů.
Jak si Vás představujeme?
- Máte alespoň základní zkušenosti s obchodem a nebojíte se komunikovat – volání a osobní kontakt s klienty jsou pro Vás samozřejmostí.
- Umíte jednat reprezentativně, samostatně a spolehlivě.
- Zvládnete komunikaci v angličtině – minimálně na úrovni B2.
- Máte ideálně povědomí o e-commerce prostředí – chodíte na e-commerce eventy, znáte e-commerce komunitu? Pak jste náš člověk!
- Umíte si určit priority a velmi dobře si zorganizovat práci, aby bylo možné dodržovat předem dané termíny.
- Zkušenost s CRM systémem (např. Hubspot) je výhodou – pokud nemáte, rádi Vás zaučíme.
- Máte ekonomické vzdělání? Super! Ale pokud se orientujete v byznysu i bez diplomu, nevadí.
- Znalost Excelu (funkce Svyhledat nebo tvorba kontingenční tabulky)
Co nabízíme?
- Flexibilní pracovní dobu – pevné jádro 9:00–15:30, zbytek podle vás.
- Pravidelné kurzy angličtiny – zlepšíte se nejen v praxi, ale i s lektorem.
- Podporu do budoucna – příspěvek na penzijní připojištění po zkušební době.
- Multisport kartu – ať si můžete vybrat, kde si zacvičíte.
- Stravenkový paušál – rovnou do mzdy po zkušebce.
- Benefitní program PLUXEE (Sodexo) – na volný čas i zdraví.
- Teambuildingy a akce pro zaměstnance – protože tým dělá rozdíl.
- Moderní pracovní prostředí – kvalitní vybavení, žádné zastaralé systémy.
- Zázemí stabilní společnosti a tým, který táhne za jeden provaz.
- Možnost ovlivnit podobu našeho obchodního oddělení a být u růstu značky AUTHENTICA Fulfillment!
Zaujala Vás tato příležitost? Pošlete nám své CV a napište pár řádků o tom, proč právě Vy byste mohl/a být tím pravým parťákem do našeho týmu.
Těšíme se na osobní setkání – třeba u kávy ☕.
Pokud se o nás chcete dozvědět více, můžete se mrknout na pár článků, kde o nás napsali:
- https://forbes.cz/od-punku-s-reklamnimi-stojany-k-pulmiliarde-rocne-brnenska-authentica-miri-jeste-vys/
- https://eshop.svetluska.net/kdo-nas-bali/
- https://www.euro.cz/clanky/vlastni-sklad-se-e-shopum-nemusi-aktualne-vyplacet-zni-z-brnenske-authenticy-fullfiment-letos-cili-na-milion-vyexpedovanych-zasilek/
- https://www.systemonline.cz/it-pro-logistiku/fulfillmentova-centra-potrebuji-specializovane-wms.htm