Asistentka do Developmentu

Jméno/Firma
Sekyra Group, a.s.
Pracoviště
Rohanské nábřeží 721/39, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Stavebnictví a reality
Vytvořeno
26. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pro výkonného ředitele a ředitele developmentu hledáme výkonnou asistentku. Máte přirozený talent pro organizaci? Zajímá vás obor stavebnictví a Real Estate? Rádi se s vámi potkáme a pobavíme se o detailech.

Jak budou vypadat Vaše pracovní dny?
Každodenní náplň práce se může lišit v závislosti na konkrétní organizaci. Objevují se ale tyto činnosti.

Co budete mít na starosti?

Organizační činnosti

  • Připravujete a organizujete porady/školení.
  • Dohlížíte na dodržování termínů a prioritních úkolů.
  • Stanete se podporou v aktivitách managementu. Organizujete a spravujete kalendáře ředitele (plánování schůzek, jednání, služebních cest).
  • Zpracováváte a archivujete dokumenty, smlouvy a korespondenci.
  • Připravujete podklady pro jednání a prezentace.

Komunikace

  • Koordinujete a vyřizujete interní i externí komunikaci (e-maily, telefonáty, dopisy).
  • Zajišťujete plynulou komunikaci mezi jednotlivými odděleními a externími partnery.
  • Reprezentujete ředitele na jednáních.

Finanční a administrativní agendy

  • Spravujete fakturaci, účetní dokumenty nebo rozpočty.
  • Asistujete při přípravě reportů.

Další úkoly

  • Řešíte ad hoc úkoly a situace vyžadující rychlou reakci dle pokynů ředitele.

Jaké znalosti a zkušenosti potřebujete?

  • Máte minimálně SŠ vzdělání, ideálně s technickým přesahem.
  • Orientujete se v procesech spojených s přípravou a realizací stavebních projektů. Je třeba znát základní terminologii, rozumět procesům a chtít je dále učit.
  • Plynně komunikujete v angličtině, a to jak ústně, tak písemně (budete se potkávat s anglicky hovořícími partnery).
  • Vystačíte si s běžnou znalostí práce na PC.
  • Praxi na obdobné nebo jiné administrativně organizační pozici.
  • Máte zkušenost přímo v oblasti Real Estate, nebo se zajímáte o trh nemovitostí.

Zapadnete k nám do týmu?

  • Ke své náplni přistupujete aktivně a s radostí.
  • Máte příjemné profesionální vystupování.
  • Jste pečlivý/á a dotahujete věci do konce.
  • Schopnost domluvit se je Vaší silnou stránkou.
  • Diskrétnost je pro Vás samozřejmostí.
  • Umíte zachovat klid i v náročnějších situacích.
  • Svým přístupem podporujete dobrou náladu a týmového ducha na pracovišti.

Nabízíme

  • Stabilní zázemí a pevnou značku, dlouhodobé pražské projekty.
  • Bonusový systém.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Podpora profesního rozvoje a příležitosti k dalšímu vzdělávání.
  • Krásné nové kanceláře v Karlíně na naší vlastní půdě s výhledem na město a naše realizované i připravované projekty
  • 5 týdnů dovolené, Multisport karta, firemní akce a teambuildingy, občerstvení na pracovišti
  • Mobilní telefon, notebook, monitor

Těšíme se na vaši odezvu, rádi zodpovíme případné otázky na osobní schůzce!