RECEPČNÍ A BACK OFFICE ASISTENT/KA

Jméno/Firma
GARTAL Stavební s.r.o.
Pracoviště
Lihovarská 2553/12a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
26. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

GARTAL Stavební je stabilní a uznávaná stavební společnost působící v Praze a jejím okolí. Profilujeme se jako důvěryhodný generální dodavatel staveb se specializací na realizaci rezidenčních a komerčních projektů. Za dobu svého působení jsme úspěšně dokončili desítky staveb a vybudovali si silné partnerství s investory i klienty.

Zakládáme si na vysoké kvalitě provedené práce, preciznosti, férovém přístupu a důsledném dodržování termínů. Naším cílem je tvořit prostředí, kde je týmová spolupráce a lidský přístup samozřejmostí. Aktuálně do našeho přátelského týmu hledáme novou posilu, která nám pomůže zajistit plynulý chod recepce a bude naší administrativní podporou.

Náplň práce:

  • Zajištění plynulého chodu recepce – administrativní podpora, ad hoc úkoly.
  • Péče o návštěvy, příprava zasedacích místností.
  • Objednávky kancelářských potřeb, komunikace s úklidovou firmou.
  • Zajišťování podkladů pro přípravu obchodních nabídek (referenční materiály apod.) pro soukromého investora i pro veřejnou zakázku.
  • Kompletace vybraných obchodních nabídek a doručení investorovi (většinou elektronicky).
  • Pravidelný monitoring potenciálních investičních akcí a obchodních příležitostí v předplacených databázích.
  • Administrativní podpora, vyřizování a evidence písemné korespondence (došlá a odchozí pošta vč. elektronické).

Požadavky:

  • Minimálně středoškolské vzdělání (vzdělání technického směru výhodou); vhodné pro absolventy VŠ.
  • Praxe na podobné pozici je velkým plusem.
  • Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Reprezentativní vystupování, pečlivost, přesnost, důslednost, ochota k dalšímu vzdělávání.
  • Schopnost pracovat v týmu i samostatně.
  • Český jazyk na úrovni rodilého mluvčího, komunikativní znalost AJ je výhodou.
  • Proaktivní přístup, flexibilita a trestní bezúhonnost.


Co vám nabízíme:

  • Odpovídající mzdu 30 000 – 35 000 Kč.
  • Bonusy a prémie – odměníme váš výkon.
  • 25 dnů dovolené.
  • 3 Sick Days.
  • Dlouhodobou spolupráci v stabilní české společnosti.
  • Přátelský tým a příjemné pracovní prostředí.
  • Individuální rozvojový plán, školení.
  • Firemní notebook, mobilní telefon.
  • Příspěvek na Multisport kartu
  • Pravidelné teambuildingové akce a firemní setkání.
  • Firemní snídaně
  • Dog fiendly kancelář

Jak se přihlásit?

Zašlete nám svůj aktuální životopis a motivační dopis v českém jazyce. Vhodné kandidáty budeme kontaktovat telefonicky a pozveme na osobní setkání.


Těšíme se na vás a na vaši energii! Připojte se k nám a staňte se důležitou součástí našeho týmu. ????