INTERNÍ MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho přátelského personálního týmu hledáme komunikativního kolegu/kolegyni, která by měl/a na starosti kompletní vedení mzdové agendy pro přibližně 450 zaměstnanců. Kanceláře máme po celé ČR a část našich kolegů působí také na Slovensku.
Co Vás Čeká?
- Kompletní vedení mzdové agendy
- Zpracování docházky, e-neschopenek, variabilní složky odměňování, benefitní systém
- Komunikace s úřady a státními institucemi (přihlášky, odhlášky atd.)
- Příprava reportů
- Administrace dokumentů spojených s příchody a odchody zaměstnanců
- Provádění ročního zúčtování daní a s tím spojené činnosti
- Pravidelná komunikace se zaměstnanci a vedením společnosti
Požadujeme:
- Minimálně 5 let zkušeností na pozici mzdové účetní z větších společností
- Znalost mzdového systému Helios velkou výhodou
- Znalost MS Office a znalost Excelu nutná
- Ochotu se vzdělávat, sledovat trendy a legislativní změny
- Znalost slovenské mzdové legislativy výhodou
- Znalost zákoníku práce a s tím související předpisy
Benefity:
- Work–life balance nám není cizí – máme pružnou pracovní dobu i home-office
- Přispíváme na jídlo (formou stravenkového paušálu)
- Podporujeme vzdělávání a máme vlastní kurzy angličtiny/němčiny
- K odpočinku máme 5 týdnů dovolené
- Pro rodinu můžete mít výhodnější tarif i slevu na školní potřeby
- Výběr dalších benefitů necháme na Vás – v rámci našeho benefitního balíčku můžete využívat MultiSport kartu, příspěvek na penzijní spoření, různé volnočasové aktivity a mnoho dalšího...