Teamleader Callcentra
O pozici
Pracovní nabídka
Teamleader Callcentra
????PRAHA
???? Fixní složka činí cca 60 000 Kč, celkové měsíční ohodnocení s bonusy pak běžně dosahuje 80 000 Kč.
pro mého klienta hledám zkušeného teamleadera call centra, který bude stát v čele 5–6členného týmu operátorů. Tento tým je naprosto klíčový – jde o první kontakt se zákazníkem a rozhodující bod v procesu prodeje.
???? Koho hledám?
Zkušeného teamleadera call centra nebo zákaznického týmu.
Aktivního, empatického člověka, který umí vést lidi i tým stabilizovat.
Zkušenosti se systémy jako Dactela, ideálně i CRM Paydrive.
Angličtinu na velmi dobré úrovni – aktivní komunikace s klienty.
Odolnost vůči změnám a chuť pracovat v dynamickém prostředí.
???? Co bude Vaším úkolem?
Vést a rozvíjet tým operátorů – nábor, onboarding, školení, zpětná vazba.
Jít týmu příkladem – aktivně se zapojit i do navolávání.
Nastavovat cíle, plánovat kapacity, sledovat a vyhodnocovat KPI.
Monitoring kvality hovorů, tvorba a úprava call scriptů.
Reporting, rozdělování dealů, práce s CRM a systémem Dactela.
Spolupráce s obchodem a marketingem.
Hledání možností automatizace, zlepšování procesů a sdílení best practices.
Zaujala vás tahle pozice? Napište mi – stačí CV a pár řádků o vás. Ráda se vám ozvu s dalšími informacemi.