Project manager/ka –IT oddělení - Praha

Jméno/Firma
AVE CZ odpadové hospodářství s.r.o.
Pracoviště
Pražská 1321/38a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Vytvořeno
26. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pokud tě zajímají různé IT projekty, které tě mohou posunout dál, ozvi se nám. Výhodou je přátelská neformální atmosféra a moderní kancelářská budova se zahradou v klidné lokalitě na Praze 10.

Nabízíme:

  • Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Příjemné kanceláře na Praze 10 s možností parkování (cca 10 minut autobusem od metra Skalka)
  • Moderně řízené IT dle standardů ITIL
  • Zajímavé IT projekty
  • Pohodový a přátelský tým IT oddělení
  • Neformální pracovní atmosféru bez nutnosti dress – code
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Jazykovou výuku a další možnosti rozvoje, které ti ušijeme na míru
  • 13. plat, firemní telefon, notebook, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní a životní pojištění, zdravotní volno aj.

Náplň práce:

  • Koordinace IT projektů různého charakteru
  • Projektové řízení, popř. účast na přidělených IT projektech
  • Zpracování pravidelného a mimořádného reportingu pro vedení společnosti
  • Úzká spolupráce s ostatními odbornými odd. společnosti nebo pobočkami v regionech
  • Zpracování základních finančních analýz, rešerší a prezentací v rámci oddělení IT

Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání
  • Zkušenosti z oblasti projektového řízení
  • Znalost metod, procesů a nástrojů pro projektové řízení
  • Systematickou samostatnou osobnost

O AVE CZ

Jsme jednou z největších společností na trhu v oblasti odpadového hospodářství, komunálních služeb, sanací ekologických zátěží, demolic, údržby komunikací a facility managementu. Obsluhujeme přes 2 000 000 obyvatel a v ČR působíme již od roku 1993. Kromě českého trhu působí skupina AVE také na Slovensku a Ukrajině. Jsme společensky a ekologicky odpovědná společnost. Vše provádíme s pečlivým ohledem na ekologii a ochranu životního prostředí. V regionech, kde působíme se snažíme být dobrým sousedem.