Administrativní pracovnice/pracovník - Back Office administrátor/ka
O pozici
Pro obchodní oddělení aktuálně obsazujeme pozici Back Office administrátor/ka, neboli podpora obchodního týmu na poloviční úvazek. Hledáme někoho, kdo bude organizovat veletrhy a zpracovávat žádosti o dotační tituly. Uvítáme nadšeného komunikativního týmového hráče, který je schopen pracovat pečlivě, samostatně, je flexibilní a má vůli se učit. Důležitá je komunikativní znalost angličtiny, chuť do práce, pozitivní myšlení a další administrativní a organizační dovednosti.
Co vás u nás čeká?
Organizace veletrhů (zjišťování podmínek, registrace, umístění, doprava apod.).
Příprava podkladů potřebných k účasti na veletrzích.
Zpracování žádostí o dotační tituly.
Účast a reprezentace společnosti na veletrzích.
Komunikace napříč firmou s jednotlivými odděleními.
Co od vás potřebujeme?
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
Dobrou znalost angličtiny slovem i písmem.
Samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost.
Výborné organizační schopnosti, pečlivost a smysl pro detail.
Pokročilou znalost MS Office.
Ochotu cestovat a reprezentovat firmu na veletrzích.
Zájem o zdravý životní styl a ekologicky šetrné produkty vítán.
Co nabízíme?
Práci na poloviční úvazek.
Finanční ohodnocení až 20 000 Kč měsíčně.
25 dní dovolené a 2 sick days.
Plně hrazenou MultiSport kartu.
Služební notebook a telefon.
Vzdělávací kurzy a odborná školení.
Zaměstnanecké slevy na produkty našich značek.
Práci z domova i z kanceláře.
Možnost nástupu ihned, nebo dle dohody.
Pokud Vás naše nabídka oslovila, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na Vás. Místo výkonu práce: Praha-Běchovice, Podnikatelská 566, Praze-Vinohrady, Mánesova ulice, možnost občasné práce z domova.
Kontakt: Dominika Zemanová, mail: dominika.zemanova@countrylife.cz