Administrativní pracovnice/pracovník - Back Office administrátor/ka

Jméno/Firma
Ekofarma Country Life
Pracoviště
Praha
Úvazek
Zkrácený
Vytvořeno
26. 6. 2025

O pozici

Pro obchodní oddělení aktuálně obsazujeme pozici Back Office administrátor/ka, neboli podpora obchodního týmu na poloviční úvazek. Hledáme někoho, kdo bude organizovat veletrhy a zpracovávat žádosti o dotační tituly. Uvítáme nadšeného komunikativního týmového hráče, který je schopen pracovat pečlivě, samostatně, je flexibilní a má vůli se učit. Důležitá je komunikativní znalost angličtiny, chuť do práce, pozitivní myšlení a další administrativní a organizační dovednosti.

Co vás u nás čeká?

  • Organizace veletrhů (zjišťování podmínek, registrace, umístění, doprava apod.).

  • Příprava podkladů potřebných k účasti na veletrzích.

  • Zpracování žádostí o dotační tituly.

  • Účast a reprezentace společnosti na veletrzích.

  • Komunikace napříč firmou s jednotlivými odděleními.

Co od vás potřebujeme?

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.

  • Dobrou znalost angličtiny slovem i písmem.

  • Samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost.

  • Výborné organizační schopnosti, pečlivost a smysl pro detail.

  • Pokročilou znalost MS Office.

  • Ochotu cestovat a reprezentovat firmu na veletrzích.

  • Zájem o zdravý životní styl a ekologicky šetrné produkty vítán.

Co nabízíme?

  • Práci na poloviční úvazek.

  • Finanční ohodnocení až 20 000 Kč měsíčně.

  • 25 dní dovolené a 2 sick days.

  • Plně hrazenou MultiSport kartu.

  • Služební notebook a telefon.

  • Vzdělávací kurzy a odborná školení.

  • Zaměstnanecké slevy na produkty našich značek.

  • Práci z domova i z kanceláře.

  • Možnost nástupu ihned, nebo dle dohody.

Pokud Vás naše nabídka oslovila, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis. Těšíme se na Vás. Místo výkonu práce: Praha-Běchovice, Podnikatelská 566, Praze-Vinohrady, Mánesova ulice, možnost občasné práce z domova.

Kontakt: Dominika Zemanová, mail: dominika.zemanova@countrylife.cz