Administrativní a provozní podpora školy

Jméno/Firma
Pražské humanitní gymnázium, školská právnická osoba
Pracoviště
Svatoslavova 333/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Školství a vzdělávání
Vytvořeno
26. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho přátelského týmu hledáme kolegyni/kolegu, který zajistí plynulý chod provozních, administrativních a personálních procesů školy. Práce je každodenně různorodá a vyžaduje výborné organizační schopnosti, spolehlivost a smysl pro detail.

Vaše hlavní odpovědnosti:

Administrativní a personální agenda

• Zpracování docházky zaměstnanců, evidence sick days, nemocenských a neschopenek

• Zadávání a správa údajů v systému EduPage (nepřítomnosti, školní akce, potvrzení o studiu)

• Komunikace se zaměstnanci a vedení související dokumentace (klíče, čipy, notebooky)

• Správa školního kontaktního e-mailu

Ekonomická a účetní podpora

• Příprava podkladů pro účtárnu, spolupráce s účetním oddělením

• Správa školného (tabulky, systém EduPage)

• Vedení pokladny

• Evidence a správa rozpočtu a investičních výdajů

Provozní záležitosti školy

• Zajištění kancelářských potřeb, občerstvení, kávy, čisticích prostředků a dalšího vybavení

• Organizace ubytování a dopravy (jízdenky, letenky) v rámci školních akcí a výletů

• Zajištění servisu technického vybavení (tiskárny, projektory, notebooky)

• Správa a údržba kuchyňky (myčka, kávovar)

Komunikace a podpora studentů a rodičů

• E-mailová, telefonická a osobní komunikace se studenty a rodiči

• Poskytování první pomoci v případě drobných poranění

• Odbavování návštěv školy

Organizace školních akcí

• Spolupráce při organizaci Dnů otevřených dveří, přijímacích zkoušek, projektových dní, maturit a dalších školních událostí

• Organizace adaptačních kurzů (komunikace s rekreačními zařízeními)

• Zajištění pravidelných školení (např. BOZP) a technických revizí (např. elektrospotřebičů)

Správa školní evidence

• Archivace dokumentace

• Spolupráce se školníkem na provozních záležitostech

Co od vás očekáváme:

• Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou

• Praxe na podobné pozici výhodou

• Čistý trestní rejstřík

• Uživatelskou znalost Microsoft Office

• Ochotu dále se vzdělávat a učit se novým věcem

• Samostatnost, pečlivost, komunikační dovednosti a orientace na klienty

Nabízíme:

• 5 dnů placeného sick day volna ročně

• 5 týdnů dovolené

• V době letních prázdnin po domluvě možnost home office

• Zvýhodněné školné pro děti zaměstnanců

• Pravidelné každoroční navyšování mzdy

• Příjemné pracovní prostředí a vstřícný kolektiv

Nástupní mzda: 40 - 45 000 Kč

Datum nástupu: 1.8.2025