Zákaznická podpora v e-shopu s autodíly
O pozici
Do společnosti Autodíly PEMA s.r.o. hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici pracovníka zákaznické podpory. Nabízíme stabilní zaměstnání v ryze české rodinné společnosti s různorodým sortimentem se zaměřením na náhradní autodíly.
Co vás čeká
Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky s důrazem na vstřícnost. Budete řešit jejich požadavky, zjišťovat a poskytovat informace týkajících se jejich zakázek a prodávaných produktů
Vytváření zakázek a výběr zboží dle potřeb zákazníka
Práce s naším interním systémem K2 a administrativní podpora
Výpomoc na prodejně v případě potřeby
Střídání dvou směn 7:00-15:30 a 8:30-17:00
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Profesionální a efektivní komunikace, spolehlivost a pečlivost, chuť se stále vzdělávat
Schopnost týmové spolupráce s proaktivním přístupem k práci
Znalost Office a základy práce s PC
Bezproblémová znalost českého jazyka
Předchozí zkušenosti z oblasti zákaznické podpory
Velkou výhodou je orientace v sortimentu autodílů
Co vám můžeme nabídnout
Nabízíme pohodovou atmosféru v týmu mladých lidí, zázemí stabilní a prosperující společnosti
Klimatizované kanceláře, v blízkosti zastávky MHD (tramvajová zastávka Pohraniční)
Stálý jistý plat, volné víkendy i státní svátky
Multisport karta, firemní večírky i výlety
Mimořádné prémie, příspěvek na stravné (120Kč/odpracovaný den), slevy za veškerý sortiment
Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup možný ihned
V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete váš životopis. Jestliže budete vybrán/a do výběrového řízení, zavoláme vám, předáme potřebné informace a domluvíme se s vámi na osobním pohovoru