Customer Service Representative

Jméno/Firma
HASIL
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
27. 6. 2025

O pozici

HLEDÁME PARŤÁKA DO ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Zákaznické objednávky? Tvoje hřiště. Lidi? Tvoje silná stránka. Tabulky? Máš v malíku.

Jsme stabilní firma, která vyrábí chytré bezpečnostní řešení pro každodenní život - od obyčejného zámku po komplexní systém. A právě teď hledáme někoho, kdo se nebojí komunikace, zvládne mít přehled v objednávkách a bude s námi držet správný směr. Tato pozice je na dobu určitou 3 roky, jako zástup za mateřskou dovolenou.

Zákaznický servis je pro nás klíčová role - a my hledáme člověka, kterému tohle dává smysl.

Co tě u nás čeká?

  • Budeš v kontaktu se zákazníky - e-mailem, telefonicky, občas i s kolegy z výroby, obchodu nebo skladu

  • Zpracuješ objednávku od A do Z (od přijetí až po fakturaci)

  • Zajistíš, že se vše odešle správně, včas a s potřebnými informacemi

  • Budeš zadávat zakázky do systému, ověřovat dostupnost zboží, koordinovat termíny

  • Vyřešíš dobropisy, vratky, zápůjčky a další běžnou administrativu

  • Budeš se podílet na tom, aby zákazník dostal přesně to, co potřebuje - a ideálně ještě trochu navíc

Koho hledáme?

  • Někoho, kdo už podobnou práci dělal, nebo má dobrý základ a chuť se naučit víc

  • Umíš to s PC - hlavně Excel, Outlook, firemní systémy tě naučíme

  • Umíš dobře komunikovat - jasně, srozumitelně a slušně

  • Neztrácíš hlavu, když je toho víc - zvládneš si srovnat priority

  • Máš střední školu (ekonomický nebo technický směr výhodou)

  • Domluvíš se anglicky (základy pro psaní a čtení e-mailů stačí)

  • Zkušenost s technickým produktem nebo zákazníky v B2B? Body navíc!

Co nabízíme?

  • Fajn plat + roční bonus

  • 25 dní dovolené

  • Multisport karta

  • Příspěvek na penzijko

  • Možnost posunu - ať už tě baví obchod, technika nebo organizace

  • Super tým, kde se na sebe lidi můžou spolehnout

  • Teambuildingy a akce, kde nejde jen o práci

Proč k nám?

Protože u nás zákaznický servis není „někde bokem“. Je to centrální bod , který propojuje výrobu, obchod i zákazníky. Pokud tě baví, když věci dávají smysl, máš rád/a pořádek a lidi - tady budeš jako doma.

Pokud cítíš, že jsi přesně tou osobou, kterou hledáme, ozvi se nám! Těšíme se na setkání s tebou.

Máš dotazy?

Kontaktuj prosím Moniku Fikrovou, Talent Acquisition Business Partnera,  monika.fikrova@assaabloy.com - Monika ti ráda odpoví!

Kvůli ochraně tvých osobních údajů nepřijímáme životopisy zaslané poštou, osobně nebo emailem.

Přidej se k nám a pomoz nám vytvořit bezpečnější a otevřenější svět - společně!

Jsme ASSA ABLOY Group

Naši lidé nám umožnili stát se globálním lídrem v oblasti řešení přístupu. Na oplátku jim otvíráme dveře všude, kam jdou. S téměř 63 000 kolegy ve více než 70 zemích světa umožňujeme miliardám lidí zažít otevřenější svět. Díky našim inovacím je každý prostor - fyzický i virtuální - bezpečnější, zabezpečenější a přístupnější.

Jako zaměstnavatel oceňujeme výsledky - ne tituly nebo historii. Svým lidem umožňujeme budovat si kariéru na základě jejich aspirací a našich ambicí - podporujeme je pomocí pravidelné zpětné vazby, školení a příležitostí k rozvoji. Naši kolegové obecně přemýšlejí, kde mohou mít co největší dopad, a my je podporujeme v tom, aby svůj vliv rozšiřovali na místní, regionální či dokonce mezinárodní úrovni.

Nové zaměstnance vítáme, a je tedy pro nás důležité mít různorodé, inkluzivní týmy a oceňujeme různé pohledy a zkušenosti.

Přihlašování do 2025-09-01

Funkce Customer Service & Contact Center Operations

Úroveň zkušeností Associate

Lokace Praha 8, Czechia