Customer Service Representative
O pozici
HLEDÁME PARŤÁKA DO ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
Zákaznické objednávky? Tvoje hřiště. Lidi? Tvoje silná stránka. Tabulky? Máš v malíku.
Jsme stabilní firma, která vyrábí chytré bezpečnostní řešení pro každodenní život - od obyčejného zámku po komplexní systém. A právě teď hledáme někoho, kdo se nebojí komunikace, zvládne mít přehled v objednávkách a bude s námi držet správný směr. Tato pozice je na dobu určitou 3 roky, jako zástup za mateřskou dovolenou.
Zákaznický servis je pro nás klíčová role - a my hledáme člověka, kterému tohle dává smysl.
Co tě u nás čeká?
Budeš v kontaktu se zákazníky - e-mailem, telefonicky, občas i s kolegy z výroby, obchodu nebo skladu
Zpracuješ objednávku od A do Z (od přijetí až po fakturaci)
Zajistíš, že se vše odešle správně, včas a s potřebnými informacemi
Budeš zadávat zakázky do systému, ověřovat dostupnost zboží, koordinovat termíny
Vyřešíš dobropisy, vratky, zápůjčky a další běžnou administrativu
Budeš se podílet na tom, aby zákazník dostal přesně to, co potřebuje - a ideálně ještě trochu navíc
Koho hledáme?
Někoho, kdo už podobnou práci dělal, nebo má dobrý základ a chuť se naučit víc
Umíš to s PC - hlavně Excel, Outlook, firemní systémy tě naučíme
Umíš dobře komunikovat - jasně, srozumitelně a slušně
Neztrácíš hlavu, když je toho víc - zvládneš si srovnat priority
Máš střední školu (ekonomický nebo technický směr výhodou)
Domluvíš se anglicky (základy pro psaní a čtení e-mailů stačí)
Zkušenost s technickým produktem nebo zákazníky v B2B? Body navíc!
Co nabízíme?
Fajn plat + roční bonus
25 dní dovolené
Multisport karta
Příspěvek na penzijko
Možnost posunu - ať už tě baví obchod, technika nebo organizace
Super tým, kde se na sebe lidi můžou spolehnout
Teambuildingy a akce, kde nejde jen o práci
Proč k nám?
Protože u nás zákaznický servis není „někde bokem“. Je to centrální bod , který propojuje výrobu, obchod i zákazníky. Pokud tě baví, když věci dávají smysl, máš rád/a pořádek a lidi - tady budeš jako doma.
Pokud cítíš, že jsi přesně tou osobou, kterou hledáme, ozvi se nám! Těšíme se na setkání s tebou.
Máš dotazy?
Kontaktuj prosím Moniku Fikrovou, Talent Acquisition Business Partnera, monika.fikrova@assaabloy.com - Monika ti ráda odpoví!
Kvůli ochraně tvých osobních údajů nepřijímáme životopisy zaslané poštou, osobně nebo emailem.
Přidej se k nám a pomoz nám vytvořit bezpečnější a otevřenější svět - společně!
Jsme ASSA ABLOY Group
Naši lidé nám umožnili stát se globálním lídrem v oblasti řešení přístupu. Na oplátku jim otvíráme dveře všude, kam jdou. S téměř 63 000 kolegy ve více než 70 zemích světa umožňujeme miliardám lidí zažít otevřenější svět. Díky našim inovacím je každý prostor - fyzický i virtuální - bezpečnější, zabezpečenější a přístupnější.
Jako zaměstnavatel oceňujeme výsledky - ne tituly nebo historii. Svým lidem umožňujeme budovat si kariéru na základě jejich aspirací a našich ambicí - podporujeme je pomocí pravidelné zpětné vazby, školení a příležitostí k rozvoji. Naši kolegové obecně přemýšlejí, kde mohou mít co největší dopad, a my je podporujeme v tom, aby svůj vliv rozšiřovali na místní, regionální či dokonce mezinárodní úrovni.
Nové zaměstnance vítáme, a je tedy pro nás důležité mít různorodé, inkluzivní týmy a oceňujeme různé pohledy a zkušenosti.
Přihlašování do 2025-09-01
Funkce Customer Service & Contact Center Operations
Úroveň zkušeností Associate
Lokace Praha 8, Czechia