Sociální pracovník
O pozici
Pracovní nabídka
O nás
KLÍČ – centrum sociálních služeb, p. o.
Posláním Klíče, organizace s více než padesátiletou tradicí, je poskytovat prostřednictvím sociálních služeb podporu a pomoc lidem (dle druhu poskytované služby):
- s mentálním postižením,
- s mentálním postižením kombinovaným s tělesným, smyslovým postižením či s poruchou autistického spektra, případně se stabilizovaným duševním onemocněním,
- s kombinací poruchy autistického spektra, mentálního postižení a problémového chování.
Způsob realizace služeb vychází z individuálně určených potřeb klientů. Klíč ve spolupráci s přirozeným sociálním zázemím klientů a s využitím možností komunity usiluje o jejich osobní realizaci.
Co u nás budete dělat:
- Vykonávat činnosti sociálně právního a administrativně organizačního charakteru, a to v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (například: jednání se zájemci o sociální službu, se správními orgány a jinými organizacemi, s opatrovníky klientů, provádění sociálních šetření, vedení sociální agendy atd.),
- vést depozitní pokladnu.
Co od Vás požadujeme:
- Vysokoškolské, příp. vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách,
- znalost zákona o sociálních službách a jeho prováděcího předpisu a dalších zákonů a předpisů týkajících se sociální a rodinné oblasti,
- orientace v problematice osob s mentálním postižením, autismem a problémovým chováním,
- znalost problematiky individuálního plánování,
- flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu, samostatnost,
- psychickou i fyzickou připravenost k výkonu práce s lidmi s agresivním chováním,
- schopnost podílet se na průběhu plánování, přehodnocování a naplňování sociální služby,
- administrativní dovednosti, schopnost zpracování projektů a žádostí o dotace,
- schopnost sebevzdělávání a týmové práce,
- profesionální přístup k práci,
- výbornou znalost práce na PC,
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič),
- bezúhonnost.
Výhodou je:
- Praxe v oboru,
- znalost práce s pokladnou,
- znalost IS eQuip.
Co Vám nabízíme:
- Zázemí v oboru dobře profilované organizace,
- stabilní zaměstnání s adekvátním platovým ohodnocením (dle platné legislativy – nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě zařazení do 10. platové třídy tabulky č. 2, 29 740 - 43 180 Kč – dle délky doložené praxe)
- po zapracování možnost navýšení o osobní příplatek (osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost),
- hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení nebo změny na dobu neurčitou,
- možnost seberealizace a profesního růstu,
- 5 týdnů dovolené,
- cenově zvýhodněné stravovaní,
- příspěvek na produkty spoření na stáří.
V případě zájmu zasílejte e-mailem nebo poštou či osobně na adresu Klíč – centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc:
- Strukturovaný životopis (včetně kontaktních údajů a pracovní historie)
- doklady o dosaženém vzdělání,
- přihlášku do výběrového řízení,
- souhlas se zpracováním osobních údajů.
Výkon práce: jednosměnný pracovní režim, týdenní pracovní doba 40 hodin
Pracoviště: DS Domino, Dvorského 5/17, 779 00 Olomouc - Svatý Kopeček
Nástup: ihned
Kontakt: Mgr. Jana Hlaváčová, tel.: 778 799 573
www.klic-css.cz