JUNIOR ÚČETNÍ
O pozici
Pracovní nabídka
Účetnictví je pro Vás víc než jen čísla v tabulce?
Do našeho týmu hledáme novou posilu, která má cit pro detail a chce být součástí klíčových procesů ve firmě. Nabízíme různorodou a smysluplnou práci, která ovlivňuje chod celé společnosti.
Aktuálně nově hledáme pečlivou a spolehlivou osobnost na pozici JUNIOR ÚČETNÍ. V případě, že Vás baví svět účetnictví, máte rádi pořádek v číslech a hledáte prostředí, kde účetnictví dává smysl? Pak hledáme právě Vás!
Nastartujte svou kariéru v Brink's a staňte se součástí našeho finančního týmu!
Co Vás u nás čeká?
- Spolupráce při kontrole správnosti vedení účetnictví a související agendy.
- Podílení se na přípravě podkladů, spolupráce s controllingem, podpora při auditech společnosti, podpora při zpracování měsíčních účetních závěrek.
- Podpora při běžných účetních operací.
- Podílení se na pravidelné kontrolní činnosti v účetnictví a spolupráce na dohledu nad souladem s legislativou.
- Spolupráce na importu a zúčtování bankovních výpisů, podpora v agendě vedení pokladny.
- Případně další úkoly dle požadavků manažera.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Pracovní poměr na dobu neurčitou a plný úvazek, který Vám poskytne jistotu a příležitost pro dlouhodobý rozvoj.
- Perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti, která je lídrem na českém i celosvětovém trhu, a nabízí stabilitu a zázemí.
- Možnost osobního a profesního rozvoje a možnost kariérního růstu.
- Atraktivní balíček benefitů, který zahrnuje: 5 týdnů dovolené pro dostatek odpočinku a regenerace; stravenkový paušál pro pohodlné stravování; firemní akce, které posílí týmového ducha a přinesou zábavu; jazykové a vzdělávací kurzy pro neustálý růst a rozvoj; Cafeterie s širokou nabídkou benefitů na míru; příspěvek na penzijní připojištění pro Vaši budoucnost; zprostředkování karty Multisport pro aktivní životní styl; možnost využití firemní karty do ZOO Praha pro rodinné výlety; partnerské slevy; mobilní telefon, notebook.
Co od Vás očekáváme?
- Minimálně SŠ vzdělání, ideálně v ekonomickém, finančním nebo přímo účetním oboru.
- Zkušenost na obdobné pozici je vítána.
- Znalost práce s MS Office se bude hodit, (znalost Office 365).
- Znalost programu Helios nebo Sage je pak velkou výhodou.
- Znalost účetních a daňových předpisů, základní orientaci v aktuální legislativě.
- Pečlivost, samostatnost, komunikativnost, smysl pro detail, ale také flexibilita a týmová spolupráce jsou klíčové pro tuto roli.
Pošlete nám svůj životopis a nastartujte svou kariéru, ve firmě, kde jsou zaměstnanci na prvním místě!
Tým Brink’s Cash Solutions (CZ) a.s.