Servisní technik
O pozici
Máš technické vzdělání, orientuješ se ve výkresové dokumentaci a zároveň Tě baví komunikace se zákazníky? Nabízíme stabilní pracovní prostředí, kde se technické znalosti snoubí s každodenním kontaktem s lidmi a smysluplnou agendou.
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
Aktivní komunikace se zákazníky - e-mailem i telefonicky
Přijímání a zpracování servisních požadavků (záručních i pozáručních)
Vedení a správa administrativy servisních případů
Příprava cenových nabídek a řešení individuálních požadavků zákazníků
Organizace výjezdů servisních techniků a zajištění hladkého průběhu zakázek
CO POŽADUJEME?
SŠ vzdělání technického směru (ideálně strojírenství)
Znalost technické dokumentace (čtení výkresů)
Dobré komunikační schopnosti a samostatnost
Umíš si poradit v MS Office, SAP výhodou
ŘP sk. B je fajn, ale ne nutnost
Hledáme parťáka, který se nebojí učit novým věcem a táhne s týmem za jeden provaz
CO NABÍZÍME?
HPP
Odpovídající mzdu podle zkušeností a výsledků
Speciální odměny (vánoční, čtvrtletní apod.)
Stravenkový příspěvek
25 dní dovolené
Možnosti kariérního růstu a odborného vzdělávání
Pracovní doba: PO-PÁ od 7:00 do 15:30
Přátelský tým a neformální atmosféra
Firemní akce - protože i práce může být zábava (sportovní den, vánoční večírek atd.)
Nástup možný ihned!
MÁTE ZÁJEM NEBO JEN NĚJAKÝ DOTAZ?
736 626 086
zavolejte naší personalistce
800 666 699
zavolejte zdarma na ŽOLinku
laura@zolikovaprace.cz
napište nám email