Office koordinátor/ka

Jméno/Firma
M.arter z.ú.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Zkrácený
Vytvořeno
30. 6. 2025

O pozici

  • Praha

Jsme psychologické ambulance, které pomáhají lidem, hlavně dětem k lepšímu psychickému zdraví. Nabízíme služby klinické psychologie, tj. psychoterapii, krizovou intervenci, posuzování psychického stavu (psychologické vyšetření), ale i jednorázové konzultace.

Co tě na pozici čeká?

  • Zajištění hladkého chodu našich 11 ordinací v každodenním provozu (aktuálně je 6 ordinací, brzy 11 celkem).

  • Řešení provozních situací od nákupu vybavení po stěhování nebo zajištění úklidu, oprav a úprav prostorů.

  • Onboarding nových kolegů - výbava, přístupy, směrnice, provozní zaškolení. 

  • Komunikace s dodavateli, IT, úřady, pojišťovnami i kolegy z týmu.

  • Správa vybavení, techniky, klíčů, IT přístupů, licencí a telefonů.

  • Základní IT podpora + schopnost řešit jednoduché technické problémy (např. tiskárna, Office 365).

  • Administrativa: evidence, objednávky, práce s tabulkami, dohled případně úprava procesů ad hoc podpora jednatele.

Jaké máme požadavky na pozici?

  • Výborné organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce.

  • Samostatnost, spolehlivost, proaktivní přístup.

  • Praktická orientace v IT - MS 365 (včetně Outlook, Excel, Word), OneDrive, jednoduchá instalace počítače dle připravených postupů, apod.

  • Výhodou je znalost WordPress pro drobné úpravy webových stránek či Canva pro jednoduchou grafiku. 

  • Smysl pro detail a ochotu převzít zodpovědnost za to, že „ambulance běží.“

  • Zkušenost ze zdravotnictví výhodou, ne podmínkou.

  • Vysoká škola výhodou, ne podmínkou. Potřebujeme samostatného člověka, který se nebude bát vzít otěže do svých rukou.

  •  Při druhém kole pohovoru budeme požadovat krátké splnění úkolu na kritické myšlení. Bude se jednat o krátký praktický úkol.

Co můžeme nabídnout?

  • Smysluplnou a rozmanitou práci v oblasti duševního zdraví pro děti a dospívající.

  • Samostatnou a důvěryhodnou roli v menším týmu. 

  • Pružný částečný úvazek, 15 - 25 hod./týdně (cca 3 - 4 h denně).

  • 20 000 Kč/měsíc -30 000 Kč/měsíc na poloviční úvazek dle zkušeností

  • Práce na dálku i z kanceláře (kombinace obojího dle domluvy). Alespoň 1x týdně práce z kanceláře. 

  • Individuální rozvržení pracovní doby, Příspěvek na vzdělání, Sick days, Mobilní telefon, Notebook.

  • Příspěvek na multisport.

  • Nástup ihned.

Klára Kotenová

k.kotenova@hotmail.cz

+420737426486