Office koordinátor/ka
O pozici
Praha
Jsme psychologické ambulance, které pomáhají lidem, hlavně dětem k lepšímu psychickému zdraví. Nabízíme služby klinické psychologie, tj. psychoterapii, krizovou intervenci, posuzování psychického stavu (psychologické vyšetření), ale i jednorázové konzultace.
Co tě na pozici čeká?
Zajištění hladkého chodu našich 11 ordinací v každodenním provozu (aktuálně je 6 ordinací, brzy 11 celkem).
Řešení provozních situací od nákupu vybavení po stěhování nebo zajištění úklidu, oprav a úprav prostorů.
Onboarding nových kolegů - výbava, přístupy, směrnice, provozní zaškolení.
Komunikace s dodavateli, IT, úřady, pojišťovnami i kolegy z týmu.
Správa vybavení, techniky, klíčů, IT přístupů, licencí a telefonů.
Základní IT podpora + schopnost řešit jednoduché technické problémy (např. tiskárna, Office 365).
Administrativa: evidence, objednávky, práce s tabulkami, dohled případně úprava procesů ad hoc podpora jednatele.
Jaké máme požadavky na pozici?
Výborné organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce.
Samostatnost, spolehlivost, proaktivní přístup.
Praktická orientace v IT - MS 365 (včetně Outlook, Excel, Word), OneDrive, jednoduchá instalace počítače dle připravených postupů, apod.
Výhodou je znalost WordPress pro drobné úpravy webových stránek či Canva pro jednoduchou grafiku.
Smysl pro detail a ochotu převzít zodpovědnost za to, že „ambulance běží.“
Zkušenost ze zdravotnictví výhodou, ne podmínkou.
Vysoká škola výhodou, ne podmínkou. Potřebujeme samostatného člověka, který se nebude bát vzít otěže do svých rukou.
Při druhém kole pohovoru budeme požadovat krátké splnění úkolu na kritické myšlení. Bude se jednat o krátký praktický úkol.
Co můžeme nabídnout?
Smysluplnou a rozmanitou práci v oblasti duševního zdraví pro děti a dospívající.
Samostatnou a důvěryhodnou roli v menším týmu.
Pružný částečný úvazek, 15 - 25 hod./týdně (cca 3 - 4 h denně).
20 000 Kč/měsíc -30 000 Kč/měsíc na poloviční úvazek dle zkušeností
Práce na dálku i z kanceláře (kombinace obojího dle domluvy). Alespoň 1x týdně práce z kanceláře.
Individuální rozvržení pracovní doby, Příspěvek na vzdělání, Sick days, Mobilní telefon, Notebook.
Příspěvek na multisport.
Nástup ihned.
Klára Kotenová
k.kotenova@hotmail.cz
+420737426486