Projektový pracovník / Projektová pracovnice marketingu
O pozici
Český florbal přijme pracovníka či pracovnici na pozici v Oddělení marketingu a komunikace, který bude pracovat na pozici projektového pracovníka pro digitální projekt FLORBAL ID a jeho využití včetně práce s CRM systémem.
Pracovník/Pracovnice bude po řádném zaškolení zaměřen na práci týkající se rozvoje vztahu s fanoušky a členy za účelem dalšího růstu florbalové komunity na základě dat a cílenější komunikace.
Náplň práce
Projektová práce s nástrojem FLORBAL ID a CRM - nutnost pracovat projektově a samostatně v nástroji, s jehož zaškolením bude zaměstnanec seznámen a zaučen včetně spolupráce s partnery, kteří CRM a FLORBAL ID vyvíjí.
Práce s CRM - denní práce v CRM systému, vytváření segmentací, kampaní a reportů na základě dostupných dat.
Zapojení se do projektu FLORBAL ID a jeho rozvoje.
Vyhodnocování úspěšnosti kampaní - Analýza dat z CRM, reporting výsledků a doporučení pro další kroky.
Spolupráce a komunikace s marketingovými partnery v rozvoji FLORBAL ID a jeho využití.
Interpretace dat - pochopení klíčových metrik, jako jsou míry otevření e-mailů, konverzní poměry nebo chování uživatelů - a to jak fanouškovské prvky, tak členské prvky.
Segmentace uživatelů - rozdělování členů a fanoušků do skupin podle různých kritérií (chování, zájmy, aktivita) pro efektivní komunikaci.
Správa věrnostního systému a spolupráce na jeho tvorbě v CRM.
Personalizovaná komunikace - nastavování personalizovaných zpráv podle chování členů a jejich interakcí - jak vůči členské základně, tak z fanouškovského pohledu.
Automatizace komunikace - vytváření automatizovaných scénářů v CRM nástroji.
Komunikace s florbalovými oddíly.
Reporting vedení společnosti.
Komunikace s ostatními odděleními v rámci společnosti.
Požadované vzdělání
Minimálně SŠ s maturitou, VŠ vzdělání výhodou.
Požadavky, dovednosti
Dobrá orientace v oblasti sportovního marketingu (výhodou znalost florbalového prostředí či prostředí týmového sportu).
Dobrá znalost práce na PC (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), Office 365 výhodou.
Velmi dobrá úroveň organizačních dovedností: samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost.
Základy projektového řízení: schopnost plánovat, organizovat projekty včetně stanovení cílů, harmonogramů a rozpočtů.
Základy práce s daty - schopnost zpracovat a interpretovat tabulky a reporty, rozpoznat trendy a z nich vyvodit závěry.
Reakce na změny a přizpůsobování strategie na základě aktuálních trendů a zpětné vazby.
Porozumění CRM systémům - zkušenost s prací v CRM nebo jiném marketingovém nástroji výhodou.
Segmentace a personalizace - znalost principů cílené komunikace a schopnost segmentovat výhodou.
Praktická zkušenost s e-mailovým marketingem, SMS nebo push notifikacemi výhodou.
Pochopení základních GDPR směrnic a práce s osobními údaji.
Dovednost analyzovat data o chování uživatelů za účelem návrhů optimalizace věrnostního programu a zvýšení zapojení členů.
Časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení, pozitivní přístup.
Umění komunikovat s lidmi, schopnost učit se.
Znalost práce s grafickými programy výhodou.
Komunikační znalost anglického jazyka.
Nabízíme
Perfektní zázemí, přátelský kolektiv.
Zajímavou práci ve sportovním prostředí.
Možnost podílet se na florbalových akcích.
Platové ohodnocení odpovídající zkušenostem a kvalifikaci uchazeče.
Možnost dalšího profesního a osobního rozvoje.
Úvazek
Hlavní pracovní poměr (plný úvazek).
Nástup
Ihned (případně dohodou).
Zaměstnavatel a místo výkonu práce
Český florbal, Lomnického 1705/5, 140 00 Praha 4
Máte-li zájem pracovat ve florbalovém prostředí a splňujete minimální požadavky na pracovní pozici, zašlete svůj životopis na adresu franzeova@ceskyflorbal.cz (Denisa Franzeová) nejpozději do pátku 30. 5. 2025. Do předmětu uveďte název pozice: Projektový pracovník digitálního marketingu.