Projektový pracovník / Projektová pracovnice marketingu

Jméno/Firma
Český florbal
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
30. 6. 2025

O pozici

Český florbal přijme pracovníka či pracovnici na pozici v Oddělení marketingu a komunikace, který bude pracovat na pozici projektového pracovníka pro digitální projekt FLORBAL ID a jeho využití včetně práce s CRM systémem.

Pracovník/Pracovnice bude po řádném zaškolení zaměřen na práci týkající se rozvoje vztahu s fanoušky a členy za účelem dalšího růstu florbalové komunity na základě dat a cílenější komunikace.

Náplň práce

  • Projektová práce s nástrojem FLORBAL ID a CRM - nutnost pracovat projektově a samostatně v nástroji, s jehož zaškolením bude zaměstnanec seznámen a zaučen včetně spolupráce s partnery, kteří CRM a FLORBAL ID vyvíjí.

  • Práce s CRM - denní práce v CRM systému, vytváření segmentací, kampaní a reportů na základě dostupných dat.

  • Zapojení se do projektu FLORBAL ID a jeho rozvoje.

  • Vyhodnocování úspěšnosti kampaní - Analýza dat z CRM, reporting výsledků a doporučení pro další kroky.

  • Spolupráce a komunikace s marketingovými partnery v rozvoji FLORBAL ID a jeho využití.

  • Interpretace dat - pochopení klíčových metrik, jako jsou míry otevření e-mailů, konverzní poměry nebo chování uživatelů - a to jak fanouškovské prvky, tak členské prvky.

  • Segmentace uživatelů - rozdělování členů a fanoušků do skupin podle různých kritérií (chování, zájmy, aktivita) pro efektivní komunikaci.

  • Správa věrnostního systému a spolupráce na jeho tvorbě v CRM.

  • Personalizovaná komunikace - nastavování personalizovaných zpráv podle chování členů a jejich interakcí - jak vůči členské základně, tak z fanouškovského pohledu.

  • Automatizace komunikace - vytváření automatizovaných scénářů v CRM nástroji.

  • Komunikace s florbalovými oddíly.

  • Reporting vedení společnosti.

  • Komunikace s ostatními odděleními v rámci společnosti.

Požadované vzdělání

  • Minimálně SŠ s maturitou, VŠ vzdělání výhodou.

Požadavky, dovednosti

  • Dobrá orientace v oblasti sportovního marketingu (výhodou znalost florbalového prostředí či prostředí týmového sportu).

  • Dobrá znalost práce na PC (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), Office 365 výhodou.

  • Velmi dobrá úroveň organizačních dovedností: samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost.

  • Základy projektového řízení: schopnost plánovat, organizovat projekty včetně stanovení cílů, harmonogramů a rozpočtů.

  • Základy práce s daty - schopnost zpracovat a interpretovat tabulky a reporty, rozpoznat trendy a z nich vyvodit závěry.

  • Reakce na změny a přizpůsobování strategie na základě aktuálních trendů a zpětné vazby.

  • Porozumění CRM systémům - zkušenost s prací v CRM nebo jiném marketingovém nástroji výhodou.

  • Segmentace a personalizace - znalost principů cílené komunikace a schopnost segmentovat výhodou.

  • Praktická zkušenost s e-mailovým marketingem, SMS nebo push notifikacemi výhodou.

  • Pochopení základních GDPR směrnic a práce s osobními údaji.

  • Dovednost analyzovat data o chování uživatelů za účelem návrhů optimalizace věrnostního programu a zvýšení zapojení členů.

  • Časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení, pozitivní přístup.

  • Umění komunikovat s lidmi, schopnost učit se.

  • Znalost práce s grafickými programy výhodou.

  • Komunikační znalost anglického jazyka.

Nabízíme

  • Perfektní zázemí, přátelský kolektiv.

  • Zajímavou práci ve sportovním prostředí.

  • Možnost podílet se na florbalových akcích.

  • Platové ohodnocení odpovídající zkušenostem a kvalifikaci uchazeče.

  • Možnost dalšího profesního a osobního rozvoje.

Úvazek

  • Hlavní pracovní poměr (plný úvazek).

Nástup

  • Ihned (případně dohodou).

Zaměstnavatel a místo výkonu práce

  • Český florbal, Lomnického 1705/5, 140 00 Praha 4

Máte-li zájem pracovat ve florbalovém prostředí a splňujete minimální požadavky na pracovní pozici, zašlete svůj životopis na adresu franzeova@ceskyflorbal.cz (Denisa Franzeová) nejpozději do pátku 30. 5. 2025. Do předmětu uveďte název pozice: Projektový pracovník digitálního marketingu.