Asistentka servisu

Jméno/Firma
KUHN - BOHEMIA a.s.
Pracoviště
Kšírova 638/265, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
30. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Asistentka pro obchodní a servisní tým – Brno

Do našeho brněnského týmu hledáme spolehlivou, pečlivou a komunikativní kolegyni na pozici asistentky, která bude pravou rukou vedení a důležitou součástí každodenního chodu pobočky.

Co tě u nás čeká?

Budeš mít na starost pestrou agendu – žádná nudná rutina:

  • Komunikace se zákazníky – po telefonu i osobně
  • Podpora obchodního a servisního týmu – příprava schůzek, smluv i podkladů pro fakturaci
  • Administrace zakázek v systému Dynamics AX
  • Vedení pokladny, evidence docházky, dovolených
  • Práce s firemními systémy jako Komcall, SW pro zásilky a přepravy, TopCon apod.
  • Správa revizí, školení, majetku a skladových zásob
  • Zajištění provozních záležitostí – kancelářské potřeby, občerstvení, pošta atd.
  • Úzká spolupráce s vedoucím střediska – budeš důležitou součástí jeho každodenní agendy

Co od tebe potřebujeme?

  • SŠ vzdělání (znalost stavební techniky výhodou)
  • Základní znalost angličtiny výhodou
  • Samostatnost, pečlivost a chuť komunikovat
  • Zkušenosti z administrativy vítány, ale důležitější je zápal a chuť se učit

A co nabízíme my?

  • Stabilní zázemí silné mezinárodní společnosti
  • Příjemný, vstřícný tým kolegů, kteří drží spolu
  • Týden dovolené navíc
  • Příspěvek na stravování
  • Pracovní doba Po–Čt 7:00–16:00, Pá 7:00–13:30 – víkend začíná brzy!

Práci, která dává smysl – pomůžeš nám držet servis a obchod ve špičkové kondici