???? Dispečer / Koordinátor logistiky aut

Jméno/Firma
ACT holding s.r.o.
Pracoviště
Politických vězňů 1597/19, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
30. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Máte rádi, když věci šlapou jako hodinky? Baví vás plánovat, organizovat a udržet vše pod kontrolou i v dynamickém provozu? Dokážete rychle reagovat, efektivně komunikovat a přemýšlet několik kroků dopředu? Pak pro vás máme ideální pozici – koordinátora logistiky v autopůjčovně, kde se bez vás nic nerozjede!

Autopůjčovna Taggart, pětinásobný vítěz ocenění za nejlepší služby v ČR, hledá spolehlivého, organizačně zdatného a komunikativního kolegu, který se ujme role Dispečera / Koordinátora logistiky. Hledáme někoho, kdo má rád systém, dobře zvládá komunikaci a umí držet otěže celodenního provozu pevně v rukou.

???? KDO JSME

  • Autopůjčovna Taggart je nejvíce hodnocenou autopůjčovnou v ČR a čtyřnásobným vítězem ocenění pro nejlepší autopůjčovnu.
  • Specializujeme se na měsíční a krátkodobé pronájmy vozů různých značek a snažíme se nabízet našim zákazníkům prvotřídní služby.
  • Jsme rychle rostoucí a finančně stabilní holdingová společnost s 15 lety zkušeností v oboru automotive služeb.

???? Co získáte:

  • Cenné zkušenosti v práci s klienty v dynamickém odvětví auto-moto, kde zdokonalíte své obchodní a komunikační dovednosti.
  • Práci v energickém a ambiciózním týmu, který se neustále rozvíjí a rád přijímá nové výzvy.
  • Rozmanité komunikační dovednosti díky interakci s různými situacemi.
  • Možnost aktivně se podílet na růstu firmy a mít reálný vliv na její směřování.
  • Pracovní prostředí převážně v atraktivní lokalitě Prahy.
  • Konkurenční finanční ohodnocení s možností získat atraktivní bonusy.
  • Zázemí stabilní a finančně silné společnosti, která vám poskytne jistotu a podporu.
  • Stabilní pracovní dobu: pobočky jsou otevřené od 8 - 17
  • Flexibilitu zaměstnaneckého vztahu – možnost práce na hlavní pracovní poměr (HPP) nebo na živnostenský list (IČO).

???? NÁPLŇ PRÁCE a co vás čeká:

  • Plánování a koordinace denních tras a rozvozů vozidel po Praze a občas mimo Prahu
  • Operativní řešení změn a situací v terénu
  • Komunikace s klienty ohledně přistavení a vrácení vozidel
  • Správa a optimalizace pohybu vozidel v systému
  • Zpracování objednávek a následná optimalizace tras
  • Spolupráce s dalšími odděleními a dodavateli (servis, klientská správa)

✅ CO OD VÁS OČEKÁVÁME:

  • Zkušenost s dispečinkem, logistikou nebo operativou výhodou.
  • Dobrá znalost Prahy
  • Schopnost rychlého rozhodování a řešení krizových situací
  • Samostatnost, důslednost a smysl pro pořádek
  • Skvělé komunikační schopnosti (čeština nutná, AJ nebo RJ výhodou)
  • Uživatelskou znalost práce s počítačem a mapovými aplikacemi
  • Řidičský průkaz sk. B

Kdo to může dělat:

  • Nadšenec s chutí učit se a pracovat s lidmi – Vaše osobnost a schopnosti jsou pro nás cennější než formální znalosti. Vše potřebné vás rádi naučíme.
  • Týmový hráč, který se nelekne výzev, rád hledá způsoby, jak věci zlepšovat, a vždy je připraven pomoci svým kolegům.
  • Proklientsky orientovaný člověk, který má rád kontakt s lidmi a těší se na poznávání nových tváří.

???? CO BUDETE POTŘEBOVAT

  • Aktuální životopis s fotografií.
  • Aktivní znalost angličtiny na úrovni minimálně B2, schopnost plynulé komunikace.
  • Zkušenost s řízením minimálně 2 roky a platný řidičský průkaz skupiny B.
  • Obchodního ducha a motivaci k dosahování výsledků.
  • Možnost nástupu ihned nebo do měsíce.

✉️ ZAUJALA VÁS NAŠE NABÍDKA?

Pošlete nám svůj životopis spolu s průvodním dopisem, ve kterém nám přiblížíte, co vás motivuje k práci u nás. Rádi se dozvíme více o vašich zkušenostech a důvodech, proč byste chtěli být součástí našeho týmu.

Pečlivě posoudíme všechny přihlášky a vybrané kandidáty pozveme k osobnímu pohovoru, kde se s vámi rádi setkáme.