Koordinátor/ka e-shopu v Brně nebo Třebíči + možnost zkráceného úvazku
O pozici
Rodinná firma HTP MORAVIA s více než 20letou tradicí v oboru voda-topení-plyn hledá do svého týmu novou posilu, která si vezme za své administraci e-shopu, správu produktového katalogu, zákaznický servis a pomoc s objednávkami a logistikou. Pokud máte organizační schopnosti, technické myšlení a orientujete se v online světě, čtěte dál.Záleží na Vás, jestli budete chtít pracovat na pobočce v Třebíči nebo v Brně.
Co bude Vaší náplní práce:
Správa firemních e-shopů
Kontrola a odbavování e-shopových objednávek
Komunikace se sklady - zejména s hlavním skladem v Brně ohledně dostupnosti a pohybu zboží
Zákaznický servis - odpovědi na e-maily, telefonáty, řešení reklamací, poradenství s výběrem zboží
Správa produktového katalogu - úprava popisů, obrázků, kategorizace, párování EAN a parametrů
Importy dat - příprava dat v Excelu pro aktualizace a zavádění nových produktů do systému
Cenotvorba - sledování konkurence, návrhy slev a cenových kampaní
Koordinace dopravy - export zásilek a import do systémů dopravců, zajištění štítků a přenos do Pohody
Spolupráce s marketingem - návrhy na kampaně, sledování výkonu, koordinace newsletterů a bannerů, psaní krátkých tipů/příspěvků na sociální sítě
Správa kampaní (Heuréka, Sklik, Google Ads)
Zlepšování e-shopu - návrhy na nové funkce, SEO optimalizace, struktura webu, doporučování souvisejícího zboží
Co byste měl/a splňovat:
Schopnost práce v Excelu - příprava importních dat, spojování tabulek, základní analytika
Orientaci v e-commerce prostředí - ideálně zkušenosti se Shoptetem, Pohodou, případně BSShop
Zodpovědnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce
Technické myšlení a ochotu se učit sortiment voda-topení-plyn
Komunikační dovednosti - se zákazníky i dodavateli, včetně řešení reklamací
Samostatnost, ale zároveň schopnost spolupracovat s týmem
Zkušenost s produktovou správou nebo zákaznickým servisem výhodou
Za to vám nabízíme:
Smysluplnou práci, u které budete vidět výsledky
Možnost zkráceného úvazku
Flexibilní pracovní dobu
5 týdnů dovolenépo 1. roce ve firmě
Stravenkový paušál 2 000 Kč čistého měsíčně
Nákup sortimentu za zvýhodněné ceny
Mobilní telefon i pro soukromé účely
Pohodovou a zároveň odbornou práci ve stabilní firmě
Zaškolení od zkušených kolegů
Firemní akce a teambuildingy
Kávu, čaj, firemní oblečení a drobné benefity na pracoviš