Koordinátor/ka e-shopu v Brně nebo Třebíči + možnost zkráceného úvazku

Jméno/Firma
HTP Moravia, s.r.o.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný, Zkrácený
Vytvořeno
30. 6. 2025

O pozici

Rodinná firma HTP MORAVIA s více než 20letou tradicí v oboru voda-topení-plyn hledá do svého týmu novou posilu, která si vezme za své administraci e-shopu, správu produktového katalogu, zákaznický servis a pomoc s objednávkami a logistikou. Pokud máte organizační schopnosti, technické myšlení a orientujete se v online světě, čtěte dál.Záleží na Vás, jestli budete chtít pracovat na pobočce v Třebíči nebo v Brně. 

Co bude Vaší náplní práce:

  • Správa firemních e-shopů

  • Kontrola a odbavování e-shopových objednávek

  • Komunikace se sklady - zejména s hlavním skladem v Brně ohledně dostupnosti a pohybu zboží

  • Zákaznický servis - odpovědi na e-maily, telefonáty, řešení reklamací, poradenství s výběrem zboží

  • Správa produktového katalogu - úprava popisů, obrázků, kategorizace, párování EAN a parametrů 

  • Importy dat - příprava dat v Excelu pro aktualizace a zavádění nových produktů do systému

  • Cenotvorba - sledování konkurence, návrhy slev a cenových kampaní

  • Koordinace dopravy - export zásilek a import do systémů dopravců, zajištění štítků a přenos do Pohody

  • Spolupráce s marketingem - návrhy na kampaně, sledování výkonu, koordinace newsletterů a bannerů, psaní krátkých tipů/příspěvků na sociální sítě

  • Správa kampaní (Heuréka, Sklik, Google Ads)

  • Zlepšování e-shopu - návrhy na nové funkce, SEO optimalizace, struktura webu, doporučování souvisejícího zboží

Co byste měl/a splňovat:

  • Schopnost práce v Excelu - příprava importních dat, spojování tabulek, základní analytika 

  • Orientaci v e-commerce prostředí - ideálně zkušenosti se Shoptetem, Pohodou, případně BSShop

  • Zodpovědnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce

  • Technické myšlení a ochotu se učit sortiment voda-topení-plyn

  • Komunikační dovednosti - se zákazníky i dodavateli, včetně řešení reklamací

  • Samostatnost, ale zároveň schopnost spolupracovat s týmem

  • Zkušenost s produktovou správou nebo zákaznickým servisem výhodou

Za to vám nabízíme:

  • Smysluplnou práci, u které budete vidět výsledky

  • Možnost zkráceného úvazku

  • Flexibilní pracovní dobu

  • 5 týdnů dovolenépo 1. roce ve firmě  

  • Stravenkový paušál 2 000 Kč čistého měsíčně

  • Nákup sortimentu za zvýhodněné ceny

  • Mobilní telefon i pro soukromé účely

  • Pohodovou a zároveň odbornou práci ve stabilní firmě

  • Zaškolení od zkušených kolegů 

  • Firemní akce a teambuildingy

  • Kávu, čaj, firemní oblečení a drobné benefity na pracoviš

Pokud to snámi chcete zkusit, zašlete nám strukturovaný životopis na adresu kariera@htpmoravia.cz,případně nás kontaktujte na tel. čísle: +420 725 754 463. Všem se ozveme a svybranými kandidáty se rád potká náš jednatel a vedoucí prodejny.