Koordinátor/ka zakázek
O pozici
Místo výkonu práce: Hradec Králové
Možnost spolupráce na HPP i IČO
Kdo jsme
ObalyHK s.r.o. je stabilní česká společnost zaměřená na dodávky obalů a obalového materiálu pro výrobní i obchodní firmy z celé České republiky. Našim zákazníkům poskytujeme kvalitní produkty, spolehlivou logistiku a individuální přístup včetně odborného poradenství při výběru vhodných obalových řešení. Naši zákazníci oceňují:
Individuální přístup a kvalitní poradenství
Vysokou úroveň produktů i logistiky
Rychlou a férovou komunikaci
Spolehlivé dodávky a dlouhodobé obchodní vztahy
Co bude Vaší náplní práce?
Poskytování administrativní podpory vedení společnosti
Zajištění dopravy a logistiky - plánování přeprav, komunikace s dopravci, sledování zásilek
Dispečerská činnost - organizace a koordinace zakázek, plánování tras a harmonogramů
Komunikace s dodavateli a zákazníky (telefonicky i e-mailem)
Práce s fakturami, objednávkami a interním informačním systémem
Zajištění plynulého chodu kanceláře (evidence dokladů, kancelářské potřeby)
Podpora obchodního oddělení při zpracování nabídek a objednávek
Co od Vás očekáváme?
Středoškolské vzdělání, ekonomický nebo administrativní obor výhodou
Řidičský průkaz skupiny B
Dobrou znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook)
Čistý trestní rejstřík
Psaní všema deseti (výhodou)
Pečlivost, spolehlivost a samostatnost
Schopnost efektivně komunikovat, organizovat práci a udržet si přehled
Příjemné a profesionální vystupování
Co nabízíme?
Práci na hlavní pracovní poměr nebo spolupráci na IČO
Příjemné pracovní prostředí v menším kolektivu
Možnost dlouhodobé spolupráce a profesního růstu
Odpovídající finanční ohodnocení + kvartální osobní bonusy
Notebook a mobilní telefon k dispozici
Home office po úspěšném absolvování zkušební doby
Nástup možný ihned nebo dle dohody
Zaujala Vás tato nabídka?
Zašlete prosím svůj životopis na:
info@obalyhk.cz
Pro více informací volejte: +420 607 110 450
Více o nás: www.obalyhk.cz