Asistent/ka ekonomického oddělení (Praha 2)
TRADE CENTRE PRAHA a.s.
Blanická 1008/28, Praha
Plný
Základní
Administrativa
Čeština
30. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Baví vás čísla, ale zároveň vás to táhne k pestré administrativě? Chcete být u důležitých rozhodnutí a podílet se na chodu stabilní společnosti, kde si navzájem pomáháme a víme, že na každém členu týmu záleží?
Staňte se součástí našeho ekonomického oddělení.
Co u nás budete dělat:
- Zajištění administrativy spojené s chodem oddělení
- Zpracování přijatých faktur
- Kontrola smluvní dokumentace a objednávek
- Spolupráce při měsíčních účetních uzávěrkách
- Spolupráce na přípravě podkladů pro finanční audit
- Spolupráce při tvorbě finančních plánů a kvartálních vyhodnocení
- Zpracování pravidelných i ad-hoc analýz, reportů a statistických výkazů
Hledáme někoho, kdo:
- Už má zkušenosti z ekonomického nebo finančního odvětví (výhodou)
- Umí pracovat v Excelu a nezalekne se tabulek
- Je pečlivý, spolehlivý a zvládne si zorganizovat práci
- Má chuť se dál učit a rozvíjet
- Ovládá češtinu na úrovni rodilého mluvčího (slovem i písmem)
- Výhodou je znalost účetního programu a ekonomické vzdělání
Co nabízíme:
- Smysluplnou práci v přátelském a neformálním prostředí s možností kariérního růstu do budoucna
- Pracoviště v centru Prahy
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Pracovní dobu 38,75 hodin týdně (po-pá)
- Příspěvek na stravování, penzijní spoření, životní pojištění či DIP
- Odměny na základě splnění klíčových ukazatelů
- Multisport kartu
- Volné vstupy do AC Šutka pro Vás i Vaše nejbližší
- Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
???? Zaujala Vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a my vás budeme kontaktovat.
Těšíme se na setkání s Vámi!