Asistent/ka ekonomického oddělení (Praha 2)

Jméno/Firma
TRADE CENTRE PRAHA a.s.
Pracoviště
Blanická 1008/28, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
30. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Baví vás čísla, ale zároveň vás to táhne k pestré administrativě? Chcete být u důležitých rozhodnutí a podílet se na chodu stabilní společnosti, kde si navzájem pomáháme a víme, že na každém členu týmu záleží?
Staňte se součástí našeho ekonomického oddělení.

Co u nás budete dělat:

  • Zajištění administrativy spojené s chodem oddělení
  • Zpracování přijatých faktur
  • Kontrola smluvní dokumentace a objednávek
  • Spolupráce při měsíčních účetních uzávěrkách
  • Spolupráce na přípravě podkladů pro finanční audit
  • Spolupráce při tvorbě finančních plánů a kvartálních vyhodnocení
  • Zpracování pravidelných i ad-hoc analýz, reportů a statistických výkazů

Hledáme někoho, kdo:

  • Už má zkušenosti z ekonomického nebo finančního odvětví (výhodou)
  • Umí pracovat v Excelu a nezalekne se tabulek
  • Je pečlivý, spolehlivý a zvládne si zorganizovat práci
  • Má chuť se dál učit a rozvíjet
  • Ovládá češtinu na úrovni rodilého mluvčího (slovem i písmem)
  • Výhodou je znalost účetního programu a ekonomické vzdělání

Co nabízíme:

  • Smysluplnou práci v přátelském a neformálním prostředí s možností kariérního růstu do budoucna
  • Pracoviště v centru Prahy
  • Nástup možný ihned nebo dle domluvy
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days
  • Pracovní dobu 38,75 hodin týdně (po-pá)
  • Příspěvek na stravování, penzijní spoření, životní pojištění či DIP
  • Odměny na základě splnění klíčových ukazatelů
  • Multisport kartu
  • Volné vstupy do AC Šutka pro Vás i Vaše nejbližší
  • Pracovní smlouvu na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

???? Zaujala Vás tato pozice? Pošlete nám svůj životopis a my vás budeme kontaktovat.

Těšíme se na setkání s Vámi!