Asistent/ka zahraničního obchodu
O pozici
Kdo jsme:
Jsme česko-americká společnost STRONG HAND EUROPE s.r.o. Jako jediná evropská pobočka americké společnosti STRONG HAND TOOLS, která vyvíjí a vyrábí unikátní svařovací stoly a upínací nářadí, samostatně zajišťujeme obchodní a logistické aktivity v rámci EU a částečně i mimo ni.
Rozšiřujeme náš rozvíjející se tým a hledáme pozitivního kolegu / kolegyni na pozici ASISTENT/KA ZAHRANIČNÍHO OBCHODU.
Co u nás budeš dělat:
Budeš mít na starosti zajištění nákupu zboží od zahraničních dodavatelů.
Budeš se starat o plánování a monitoring skladových zásob.
Budeš zpracovávat analýzy a vytvářet přehledy.
Povedeš agendu spojenou s dovozem (celní řízení, zajištění přeprav atp.).
Budeš jednat s dodavateli v angličtině.
Budeš potřebovat:
Orientaci na cíl a odpovídající pracovní nasazení – aktivní přístup
Komunikační a organizační schopnosti
Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
Samostatnost, spolehlivost, loajalita
Počítačovou gramotnost (MS Office – zejména Excel, apod.)
Orientace v problematice importu a mezinárodní přepravy výhodou.
Na co je možné se u nás těšit:
Nabízíme zajímavou, samostatnou a různorodou práci.
Poskytneme zázemí rostoucí prosperující společnosti.
Motivující platové ohodnocení (fix + bonusy).
Pracujeme v mladém, perspektivním kolektivu.
Máme k dispozici podporu zkušených kolegů v ČR i USA, ochotných vždy pomoci.
Možnost osobního růstu – získání profesních a odborných zkušeností.
Příspěvek na stravování
20 dní dovolené.
Místo výkonu práce:
Třebíč
Kontakt:
Životopisy zasílejte na: job@stronghand.eu