Referentka ekonomického úseku - senior
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Práce v účetním programu POHODA – zadávání faktur přijatých, ostatních závazků, zápočty pohledávek a závazků.
Kontrola pohledávek a závazků, úhrady dle splatnosti.
Nahrávání bankovních výpisů do účetního programu POHODA. Zadávání plateb.
Vedení pokladny.
Zpracování podkladů ke mzdám pro účetní firmu, příprava pracovních smluv.
Komunikace s účetní firmou – např. zasílání podkladů pro fakturaci a přefakturaci, daňových dokladů k uhrazeným zálohám.
Komunikace s odběrateli (nájemníky) – zasílání faktur vydaných.
Komunikace s právní kanceláří – koordinace přípravy smluv s nájemníky.
Základní orientace v korporátních dokumentech.
Komunikace s bankou.
Příprava platebních kalendářů pro nájemníky.
Komunikace se správcem budov.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Znalost práce v účetním programu, uživatelská znalost programů Excel a Word. Přátelská a pozitivní povaha, teamový duch.
Výhodou bude, pokud budete umět
Pracovat v účetním programu POHODA.
Co vám můžeme nabídnout
Různorodá práce v malém, přátelském kolektivu v centru Brna. Stravenky. Káva, čaj na místě pracoviště zdarma.