Vedoucí oddělení řízení rizik

Jméno/Firma
Employment Express, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Bankovnictví
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
1. 7. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jste zkušený riskař a rozumíte úvěrovým, operačním i tržním rizikům?

Chcete se aktivně podílet na navrhování a realizaci strategií a procesů řízení rizik?

Jste „open minded“ osobnost, nebojíte se zodpovědnosti a umíte nejen hledat ale hlavně nalézat řešení?

Hledáme možná právě vás, zkušeného seniorního specialistu či manažera pro oblast řízení rizik na pozici Vedoucího oddělení řízení rizik (B-1).

Staňte se členem úspěšného týmu finančních expertů ve stabilním, přátelském kolektivu menší finanční instituce pod dohledem České národní banky, s možností osobního růstu a dalšího prohlubování zkušeností z oblasti řízení rizik.

Čemu se u nás budete věnovat?

  • Koordinovat činnost Týmu řízení rizik (risk manažeři, interní odhadce, specialista reportingu) v oblasti vedení, motivace, hodnocení, odborného rozvoje apod.
  • Identifikovat, analyzovat a monitorovat rizika instituce
  • Vypracovávat či aktualizovat strategie a metodiky za účelem minimalizace rizik
  • Sledovat regulatorní požadavky (ČNB, EBA aj.) a analyzovat dopady nových regulatorních požadavků na celkový chod společnosti
  • Zodpovídat za kvalitu a efektivitu nástrojů řízení rizik
  • Podílet se na zlepšování metodik a jejich zpřehlednění, zlepšovat kvalitu dat a vymýšlet nové nástroje a postupy zefektivňující procesy řízení rizik

Co je pro nás důležité?

  • Vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo technického zaměření
  • Odpovídající praxe v bankovním sektoru se zaměřením na řízení úvěrových rizik, primárně v oblasti financování nemovitostí
  • Výborný přehled o fungování finančního sektoru a jeho regulace
  • Schopnost dynamicky rozvíjet systém řízení rizika a posouvat věci kupředu
  • Hluboká orientace v oblasti financování SME a FOP (financování FON výhodou) a v oblasti majetkového zajištění úvěrových případů (rizika, principy oceňování, způsoby zajištění apod.)
  • Výborné analytické schopnosti
  • Komunikační a vyjednávací dovednosti na vysoké úrovni
  • Otevřená osobnost nastavená na nalézání řešení – neřešíte problémy, ale témata
  • Pokročilou znalost MS Office, zejména Excel
  • Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a dobrý time management

Co získáte?

  • Pestrou pracovní náplň, získání nových i využití současných zkušeností v široké oblasti řízení rizik
  • Možnost seberealizace v menším přátelském kolektivu, který táhne za jeden provaz
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • Vybavíme Vás mobilním telefonem s neomezeným voláním a notebookem (ASPI)
  • Příspěvek na stravování ve výši 123,-Kč/den
  • Možnost občasné práce z domova
  • Pružná doba přítomnosti v kanceláři
  • Multisport karta
  • Teambuildingové akce
  • Vzdělávací a školící systém
  • Kvartální a roční bonusy

Další informace:

V případě Vašeho zájmu o výběrové řízení na danou pozici nám prosím zašlete profesní životopis.

Těšíme se na Vás!