Vedoucí oddělení řízení rizik
O pozici
Pracovní nabídka
Jste zkušený riskař a rozumíte úvěrovým, operačním i tržním rizikům?
Chcete se aktivně podílet na navrhování a realizaci strategií a procesů řízení rizik?
Jste „open minded“ osobnost, nebojíte se zodpovědnosti a umíte nejen hledat ale hlavně nalézat řešení?
Hledáme možná právě vás, zkušeného seniorního specialistu či manažera pro oblast řízení rizik na pozici Vedoucího oddělení řízení rizik (B-1).
Staňte se členem úspěšného týmu finančních expertů ve stabilním, přátelském kolektivu menší finanční instituce pod dohledem České národní banky, s možností osobního růstu a dalšího prohlubování zkušeností z oblasti řízení rizik.
Čemu se u nás budete věnovat?
- Koordinovat činnost Týmu řízení rizik (risk manažeři, interní odhadce, specialista reportingu) v oblasti vedení, motivace, hodnocení, odborného rozvoje apod.
- Identifikovat, analyzovat a monitorovat rizika instituce
- Vypracovávat či aktualizovat strategie a metodiky za účelem minimalizace rizik
- Sledovat regulatorní požadavky (ČNB, EBA aj.) a analyzovat dopady nových regulatorních požadavků na celkový chod společnosti
- Zodpovídat za kvalitu a efektivitu nástrojů řízení rizik
- Podílet se na zlepšování metodik a jejich zpřehlednění, zlepšovat kvalitu dat a vymýšlet nové nástroje a postupy zefektivňující procesy řízení rizik
Co je pro nás důležité?
- Vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo technického zaměření
- Odpovídající praxe v bankovním sektoru se zaměřením na řízení úvěrových rizik, primárně v oblasti financování nemovitostí
- Výborný přehled o fungování finančního sektoru a jeho regulace
- Schopnost dynamicky rozvíjet systém řízení rizika a posouvat věci kupředu
- Hluboká orientace v oblasti financování SME a FOP (financování FON výhodou) a v oblasti majetkového zajištění úvěrových případů (rizika, principy oceňování, způsoby zajištění apod.)
- Výborné analytické schopnosti
- Komunikační a vyjednávací dovednosti na vysoké úrovni
- Otevřená osobnost nastavená na nalézání řešení – neřešíte problémy, ale témata
- Pokročilou znalost MS Office, zejména Excel
- Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a dobrý time management
Co získáte?
- Pestrou pracovní náplň, získání nových i využití současných zkušeností v široké oblasti řízení rizik
- Možnost seberealizace v menším přátelském kolektivu, který táhne za jeden provaz
- Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
- Vybavíme Vás mobilním telefonem s neomezeným voláním a notebookem (ASPI)
- Příspěvek na stravování ve výši 123,-Kč/den
- Možnost občasné práce z domova
- Pružná doba přítomnosti v kanceláři
- Multisport karta
- Teambuildingové akce
- Vzdělávací a školící systém
- Kvartální a roční bonusy
Další informace:
V případě Vašeho zájmu o výběrové řízení na danou pozici nám prosím zašlete profesní životopis.
Těšíme se na Vás!