Administrativní podpora junior
O pozici
Kanceláře Praha
Plný úvazek
Reklamace
Z oddělení, kam lidé chodí neradi, jsme udělali důvod, proč zákazníci preferují náš e-shop. A to je pořádný úspěch!
Na oddělení Reklamací hledáme kolegu či kolegyni na pozici Administrativní podpory, který/á se připojí k našemu týmu. Baví tě administrativní činnosti, jsi precizní a rád/a přicházíš věcem na kloub?
Pak nám pošli životopis.
Proč se k nám přidat?
Už od začátku tě čeká mzda až 31.500 Kč a možnost kariérního růstu.
Protože máme flexibilní pracovní dobu od pondělí do pátku s možností home office.
Můžeš využít super benefity:
zaměstnanecké slevy na Alza.cz,
stravenky v hodnotě 137 Kč,
Multisport kartu,
příspěvek 500 Kč/měsíc na Benefit plus,
příspěvek na psychologickou poradnu,
levnější tankování na MOL benzinkách a ještě mnoho dalšího.
Pracovat budeš v moderních kancelářích přímo v pražských Holešovicích, kde si můžeš zacvičit, dát si skvělou kávu, snídani i svačinu, a to vše v doprovodu tvého domácího mazlíčka.
A v neposlední řadě z důvodu skvělého týmu velice přátelských a ochotných kolegů a super šéfové Kačce.
Co bude Tvým denním chlebem?
Zpracování škodních událostí - zákazníkovi byla doručena zásilka, která byla poškozena. V ten moment se stáváš tak trochu detektivem a tvým úkolem bude vyřešit tuto situaci.
Komunikace s dopravcem - zahájíš proces reklamace u dopravce a postaráš se dořešení škody od A do Z.
Práce v interním systému - kam budeš evidovat detaily o průběhu řešení škodní události.
Interní komunikace - každodenní komunikace s našimi sklady v rámci Alzy.
Hodíš se k nám do týmu pokud:
jsi komunikativní a samostatný/á - dokážeš si vše dohledat, nebojíš se případně zvednout telefon a další informace si zjistit.
jsi asertivní a precizní - to jsou další vlastnosti, které jsou pro tebe samozřejmostí.
rád/a se učíš novým věcem - nespokojíš se zaběhlými procesy, snažíš se přicházet s nápady a učit se novému,
rozumíš si s počítačem - ovládáš MS Office.
Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?
Jako první se ti ozve naše HR po telefonu.
Následně po vzájemné domluvě si tě pozveme na pohovor.
Jdeš do toho s námi? Pošli nám životopis a pojďme si o tom popovídat!
Máš dotaz? Napiš mi na nikola.vavrosova@alza.cz
Nikola Vavrošová
HR Business Partner
Na palubu Alzy jsem naskočila v březnu 2021. Starám se o naše zaměstnance, ale i o nábor. Na Alze je top její dynamické a velice přátelské prostředí a také možnost se neustále posouvat kupředu. Ve volném čase ráda relaxuju na horách a v přírodě.
Kateřina Milotová
Teamleader administrativní podpory
V Alze pracuji od roku 2015, z pozice Administrátorky na skladě jsem se postupně vypracovala na pozici Škodního referenta a nyní pracuji jako Teamleader oddělení škod. Na Alze mám ráda možnost rozvoje a podílení se na práci s jinými odděleními. Spolu s mým týmem pracujeme na vymáhání škod u dopravců a zároveň cílíme na eliminaci jejich vzniku. Volný čas trávím se svým synem a psem, největší relax je pro mě čas strávený v přírodě nebo zahradničením.