Administrativní podpora junior

Jméno/Firma
Alza.cz
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
1. 7. 2025

O pozici

  • Kanceláře Praha

  • Plný úvazek

  • Reklamace

Z oddělení, kam lidé chodí neradi, jsme udělali důvod, proč zákazníci preferují náš e-shop. A to je pořádný úspěch!

Na oddělení Reklamací hledáme kolegu či kolegyni na pozici Administrativní podpory, který/á se připojí k našemu týmu. Baví tě administrativní činnosti, jsi precizní a rád/a přicházíš věcem na kloub?

Pak nám pošli životopis.

Proč se k nám přidat?

  • Už od začátku tě čeká mzda až 31.500 Kč a možnost kariérního růstu.

  • Protože máme flexibilní pracovní dobu od pondělí do pátku s možností home office.

  • Můžeš využít super benefity:

    • zaměstnanecké slevy na Alza.cz,

    • stravenky v hodnotě 137 Kč,

    • Multisport kartu,

    • příspěvek 500 Kč/měsíc na Benefit plus,

    • příspěvek na psychologickou poradnu,

    • levnější tankování na MOL benzinkách a ještě mnoho dalšího.

  • Pracovat budeš v moderních kancelářích přímo v pražských Holešovicích, kde si můžeš zacvičit, dát si skvělou kávu, snídani i svačinu, a to vše v doprovodu tvého domácího mazlíčka.

  • A v neposlední řadě z důvodu skvělého týmu velice přátelských a ochotných kolegů a super šéfové Kačce.

Co bude Tvým denním chlebem?

  • Zpracování škodních událostí - zákazníkovi byla doručena zásilka, která byla poškozena. V ten moment se stáváš tak trochu detektivem a tvým úkolem bude vyřešit tuto situaci.

  • Komunikace s dopravcem - zahájíš proces reklamace u dopravce a postaráš se dořešení škody od A do Z.

  • Práce v interním systému - kam budeš evidovat detaily o průběhu řešení škodní události.

  • Interní komunikace - každodenní komunikace s našimi sklady v rámci Alzy.

Hodíš se k nám do týmu pokud:

  • jsi komunikativní a samostatný/á - dokážeš si vše dohledat, nebojíš se případně zvednout telefon a další informace si zjistit.

  • jsi asertivní a precizní - to jsou další vlastnosti, které jsou pro tebe samozřejmostí.

  • rád/a se učíš novým věcem - nespokojíš se zaběhlými procesy, snažíš se přicházet s nápady a učit se novému,

  • rozumíš si s počítačem - ovládáš MS Office.

Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?

Jako první se ti ozve naše HR po telefonu.

Následně po vzájemné domluvě si tě pozveme na pohovor.

Jdeš do toho s námi? Pošli nám životopis a pojďme si o tom popovídat!

Máš dotaz? Napiš mi na nikola.vavrosova@alza.cz

Nikola Vavrošová

HR Business Partner

Na palubu Alzy jsem naskočila v březnu 2021. Starám se o naše zaměstnance, ale i o nábor. Na Alze je top její dynamické a velice přátelské prostředí a také možnost se neustále posouvat kupředu. Ve volném čase ráda relaxuju na horách a v přírodě.

Kateřina Milotová

Teamleader administrativní podpory

V Alze pracuji od roku 2015, z pozice Administrátorky na skladě jsem se postupně vypracovala na pozici Škodního referenta a nyní pracuji jako Teamleader oddělení škod. Na Alze mám ráda možnost rozvoje a podílení se na práci s jinými odděleními. Spolu s mým týmem pracujeme na vymáhání škod u dopravců a zároveň cílíme na eliminaci jejich vzniku. Volný čas trávím se svým synem a psem, největší relax je pro mě čas strávený v přírodě nebo zahradničením.