Specialista/ka administrativy a financí
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho týmu hledáme na plný úvazek specialistu/ku administrativy a financí, a to naskrz pro celou naši skupinu Digital Boost Group. Zabýváme se vývojem software, dohromady je nás zhruba 50 lidí, a potřebujeme mít v týmu šikovného člověka, který nám pomůže mít v pořádku procesy spojené s administrativou a financemi.
Podle prestižního žebříčku Deloitte Fast 50 jsme opakovaně jednou z nejrychleji rostoucích technologických firem v Česku. Máš tedy jedinečnou příležitost naskočit do rozjetého vlaku.
Jaká je náplň práce?
Obecně potřebujeme pomoct se vším souvisejícím se zajištěním hladkého chodu týmu, zejména:
- Zákonná evidence a podklady pro účetní (mzdy, faktury, jednání s úřady, datová schránka),vedení interních evidencí v ERP), příprava a evidence smluv, příprava podkladů a vyhodnocení pro rozhodování managementu.
- Platby, kategorizace plateb a správa cashflow.
- Řešení objednávek a správa majetku, zodpovědnost za skladové zásoby - kancelářské potřeby, technika.
- Péče o kancelářské prostory a řízení úklidu.
- Vyřizování reklamací, posílání pošty, vyzvedávání stravenek a podobná operativa v rámci Brna.
- Těšit se můžeš na různorodou práci, co nebudeš znát či umět, Tě naučíme.
Koho přesně hledáme pro tuto pozici?
Jedná se o pozici, která je vhodná pro systematického člověka. Jdeme cestou automatizací, tedy je nutné mít pozitivní vztah k tabulkám a jejich propojování. Vzhledem k našemu růstu měníme často procesy, je nutné, abys zvládal/a reagovat na změny pozitivně a podílel/a se aktivně na řešení dopadů změn na stávající procesy.
V bodech je potom velmi důležité následující:
- Spolehlivost a solidní nasazení.
- Systematičnost a zodpovědnost.
- Výhodou, ne podmínkou, je VŠ vzdělání – budeš pracovat s tabulkami, připravovat reporty pro management, atd.
Na co se můžeš těšit?
- Příjemný kolektiv, na péči o tým si dáváme záležet, práce v perspektivním oboru vývoje software.
- Možnost seberealizace a prostor pro vlastní rozvoj, inovaci a realizaci vlastních nápadů či podnětů pro zlepšení procesů.
- Časovou flexibilitu, možnost vlastní organizace práce.
- Možnost občasných home office.
- Odměny navíc za splněné cíle.
- Práce s nástroji G Suite, Looker a Slack.
- Moderní kanceláře v BC Titanium - do Titania se stěhujeme na konci července.
- A hromadu dalších benefitů, jako jsou stravenky, multisportka, free káva a občerstvení, svačinky, pizza dny, 25 dní dovolené, týmové akce, zkrátka prémiové pracovní prostředí.
V TechFides roste každý člen týmu a Ty můžeš růst s námi. Je to jedinečná příležitost se posunout dopředu. Obor vývoje software je jeden z nejrychleji rostoucích oborů s obrovským potenciálem do budoucna. Těšit se můžeš na energetické moderní prostředí.
Než nám napíšeš:
Společně s Tvou reakcí nám prosím pošli také vypracované odpovědi na následující otázky:
- Proč ses přihlásil/a právě na tuto pozici?
- Co od této příležitosti očekáváš?
- Proč si myslíš, že jsi právě Ty tím pravým kandidátem?
- Jak bys vyhodnotil(a), zda práce specialisty administrativy a financí je či není úspěšná?
Mimochodem, podívat se na nás zblízka můžeš třeba na našem instagramu @techfides.
Těšíme se na Tebe! :)