Vedoucí Úseku ekonomického Správa Praha
O pozici
Pracovní nabídka
Pracoviště-lokalita
Vyskočilova 1566, 140 00 Praha
Náplň práce
Na Správu Praha do Úseku ekonomického hledáme novou posilu, která bude mít na starost:
• Organizuje, řídí a hodnotí práci zaměstnanců úseku. Dbá o jejich osobní rozvoj
• Přispívá ke stabilnímu a pozitivnímu klimatu v oblasti odpovědnosti a celé správy
• Metodicky řídí, organizuje a usměrňuje hospodaření s rozpočtovými prostředky podle jednotlivých příjmových a výdajových oblastí.
• Připravuje požadovaný pravidelný reporting
• Zabezpečuje a řídí výkon účtárny, oddělení veřejných zakázek a hospodářské správy, včetně autoprovozu
• Dbá na dosažení co nejefektivnějšího a kvalitního výsledku ve svěřené oblasti.
• Kontroluje podklady pro zadávání veřejných zakázek a průběh jejich administrace.
• Vykonává funkci manažera rizik, zpracovává katalog rizik a plán vnitřních kontrol.
• Koordinuje přípravu ověřování účetní závěrky externí auditorskou firmou.
• Kontroluje a řeší komplexní problematiku a zpracování dat v informačním systému Helios Green a to v oblasti ekonomiky, evidence staveb, rozpočtování a majetku.
• Zpracovává analýzy efektivnosti vynakládaných finančních prostředků a předkládá návrhy opatření ke zlepšení efektivnosti hospodaření.
• Jedná se smluvními a obchodními partnery Správy, v otázkách souvisejících s náplní činnosti Ekonomického úseku Správy.
• Kontroluje řídnou evidenci a archivaci veškerých dokumentů ve svěřené oblasti.
• Provádí v rámci finanční kontroly kontrolu správnosti všech podkladů finančního plnění a financování za celou Správu.
• Provádí analýzu a vyhodnocování čerpání u jednotlivých staveb (ISPROFOND).
• Provádí přípravu a vyhodnocování plánu běžných výdajů.
• Spolupracuje na přípravě věcného a finančního plánu organizace v dlouhodobém a střednědobém výhledu.
• V rámci plnění zaměstnavatelem svěřených úkolů se podílí na činnostech spojených s přípravou, realizací, financováním nebo jinou formou implementace projektů spolufinancovaných z prostředků EU.
• V souladu s vnitřními normativními akty je pověřen (a) výkonem finanční kontroly jako Příkazce operace.
• V rámci své agendy je povinný informovat své podřízené, případně zainteresované zaměstnance o změnách právních předpisů a jejich dopadech.
• Zpracovává svěřenou agendu ve stanovených lhůtách.
• Pracuje v informačních systémech organizace.
• Pravidelně aktualizuje data v informačních systémech.
• Zajišťuje řádnou archivaci dokumentů ve své působnosti.
• Dodržuje základní povinnosti zaměstnance dle zákoníku práce, organizačního řádu a řídí se platnými předpisy, interními pokyny, směrnicemi a nařízeními v organizaci.
Požadujeme
• VŠ + 3 roky praxe nebo SŠ + 5 let praxe v ekonomickém úseku (nebo obdobném)
• Leadership, komunikační dovednosti, flexibilita
• Kultura orientovaná na lidi - týmová práce a respekt
• Odolnost vůči stresu
• Analytické a strategické myšlení
• Proaktivita
• Zákon o veřejných zakázkách (zákon č. 134/2016 Sb.)
• Zákon o rozpočtových pravidlech (zákon č. 218/2000 Sb.)
• Zákon o rozpočtových pravidlech (zákon č. 320/2001 Sb.)
• Znalost účetnictví (ideálně ve státním podniku)
• Základní znalosti a porozumění podnikovému a obchodnímu právu
• Pokročilá úroveň znalostí Excel - makra, VBA, složité vzorce, práce s velkými daty, Power Query
Co Vám nabízíme
• Jedinečnou příležitost pracovat pro ŘSD a mít stabilní zaměstnání v organizaci, která si váží svých lidí.
• Profesionální, ale zároveň i přátelský tým kolegů, na které se můžete kdykoliv spolehnout.
• Možnost profesního růstu: U nás se budete mít možnost se dále rozvíjet a učit.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní systém Můj Up a produkty spoření na stáří, dálniční známka, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, slevy u cestovních kanceláří Invia, Alexandria, permanentky do ZOO, Aquaparku Čestlice, Aqualand Moravia, skipasy na lyže)
• Pružnou pracovní dobu, která umožní sladění pracovního a osobního života
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: Hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou, který vzniká na základě jmenování (§33 odst. 3 ZP).
Mzdové podmínky:
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.