Vedoucí oddělení rozpočtu, daní a poplatků finančního odboru Městského úřadu Písek
Město Písek
Velké náměstí 114/3, Písek
Plný
Finance a ekonomika
Vyšší odborné
2. 7. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Do týmu na finančním odboru hledáme nového kolegu/novou kolegyni na pozici vedoucí oddělení rozpočtu, daní a poplatků.
Náplň práce:
- vedení 7členného oddělení,
- spolupráce na zpracování ročního rozpočtu, rozpočtového výhledu a rozpočtových opatření dle platné legislativy a jejich předkládání ke schválení orgánům města,
- zajištění a provádění kontroly v oblasti rozpočtu, schválených závazných ukazatelů a hospodaření příspěvkových organizací zřízených městem,
- vystavování objednávek, faktur nebo platebních příkazů pro odbory dle jejich požadavků v souladu s rozpočtem,
- zpracovávání ročních rozborů hospodaření města včetně finančního vypořádání,
- zpracovávání finanční analýzy dle požadavků vedení,
- sledování a kontrola dodržování rozpočtové kázně.
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou,
- pružnou pracovní dobu,
- zařazení do 10. platové třídy,
- příplatek za vedení,
- po zapracování přiznání osobního příplatku,
- 5 týdnů dovolené,
- 4 dny indispozičního volna/rok,
- stravenky,
- příspěvěk na penzijní pojištění,
- příspěvek na dovolenou a volný čas.
Pokud Vás při čtení napadlo, že by právě tohle mohla být práce pro Vás, jistě Vás zajímají i naše požadavky.
Tady jsou:
- minimálně vyšší odborné vzdělání,
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič,
- znalost práce s počítačem (zejména Microsoft Office – Word, Excel, Outlook),
- organizační a komunikační dovednosti,
- schopnost samostatné práce a aktivního přístupu k řešení problémů,
- praxe na vedoucí pozici a zkušenosti s vedením kolektivu výhodou,
- praxe ve veřejné správě na uvedeném úseku výhodou.
Do výběrového řízení je možné se přihlásit do 14.07.2025.
Více informací k pozici a k přihlášení, najdete zde:
https://www.mesto-pisek.cz/assets/File.ashx?id_org=12075&id_dokumenty=64159