Sales BackOffice Specialist
O pozici
Pracovní nabídka
Kdo jsme?
Ahoj, jsme Daktela! Vyvíjíme cloudové řešení pro kontaktní centra (CCaaS - contact-centre-as-a-software), které mění způsob, jakým firmy obsluhují své zákazníky. Náš produkt umožňuje firmám snadno a přehledně vyřizovat požadavky zákazníků prostřednictvím různých komunikačních kanálů - telefon, e-mail, webchat, SMS, sociální sítě atd. - jednoduše, přehledně, na jednom místě a s přístupem odkudkoli přes webový prohlížeč. Zákazníkům poskytujeme komplexní all-in-one řešení včetně telekomunikačních a poradenských služeb. A samozřejmě dokážeme vše zautomatizovat pomocí AI. Díky našemu přístupu a technologiím si naše řešení oblíbilo již přes 1500 zákazníků (Notino, PPL, Rohlík, Footshop, Eyerim a další).
Představte si pracovní místo, kde je každý den příležitost k učení, růstu a inovacím. Místo, kde je profesionalita spojena s přátelským duchem, kde je každý názor důležitý a kde má každý příležitost přispět k celkovému úspěchu firmy bez ohledu na svou pozici. Takové je prostředí u nás v Daktele. Připojte se k nám a buďte součástí týmu, který neustále posouvá hranice možného ve světě komunikace a společně vybudujeme evropského lídra pro kontaktní centra se špičkovým produktem.
Hledáme posilu se smyslem pro detail, která udrží pořádek v agendě a ráda podpoří obchodní tým.
Jako Sales BackOffice Assistant budeš mít na starost vše, co následuje poté, co obchodník uzavře spolupráci se zákazníkem – od smluv, přes telefonní čísla až po fakturaci. Pokud jsi systematický/á, baví tě komunikace a umíš si dobře zorganizovat den, hledáme právě tebe.
Co tě čeká…
- portace telefonních čísel (CZ/SK/zahraničí, mobilní i pevné linky)
- úpravy ve fakturaci – přidávání nebo odebírání licencí podle potřeb zákazníků
- vyřizování objednávek a reklamací hardwaru, zasílání zařízení zákazníkům
- úprava a správa zákaznických údajů v interních systémech (CRM, billing apod.)
- příprava a správa smluvních dokumentů (např. smlouvy o převodu telefonních čísel)
- zřizování a nastavování doplňkových služeb podle požadavků zákazníků
- komunikace se zákazníky e-mailem i telefonicky
O tobě…
- jsi zodpovědný/á, máš rád/a pořádek a nebojíš se práce s detaily
- umíš pracovat v týmu, ale zvládáš i systematickou a samostatnou činnost
- máš dobré komunikační schopnosti a zvládneš domluvu s obchodníky, zákazníky i technickým týmem
- ovládáš základní administrativu a rychle se učíš nové systémy
- zkušenost s podobnou agendou je výhodou – ale rádi zaškolíme i šikovného/šikovnou absolventa/ku
Co u nás získáš?
- dvakrát ročně si rozdělujeme odměny podle dosaženého zisku firmy
- nové moderní kanceláře v OC Flóra
- flexibilní pracovní prostředí (Home-office)
- 5 týdnů dovolené
- sick days, příspěvek na obědy, multisport kartu