Finance Assistant

Jméno/Firma
InvaSys a.s.
Pracoviště
Šumavská 524/31, Brno
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
4. 7. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co vás čeká

Finanční asistent je zodpovědný za zadávání přijatých faktur a cestovních příkazů do účetního systému, přípravu a zpracování plateb v internetovém bankovnictví a také tvorbu a správu objednávek. Bude úzce spolupracovat s dalšími odděleními ve firmě, aby zajistil hladký průběh každodenních operací a zároveň jim poskytovat podporu v rámci finanční administrativy. Podílí se také na správě a evidenci zaměstnaneckých benefitů ve spolupráci s HR

Pracovní náplň:

Kontrola a zpracování účetních vstupů pro přidělené agendy

Účtování základních účetních transakcí

Příprava a kontrola bankovních plateb.

Spolupráce s personálním oddělením při správě benefitních programů.

Podpora při sestavování měsíčních a ročních finančních výkazů.

Archivace účetních dokladů

Aktivní účast na optimalizaci finančních procesů.

Zpracování objednávek.

Komunikace s dodavateli a partnery.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Minimálně 2 roky praxe na pozici související s financemi nebo účetnictvím

Znalost účetních principů

Dobrá znalost MS Excel

Angličtina minimálně na úrovni B1

Základní zkušenost s vytvářením a správou objednávek

Přesnost a smysl pro detail

Spolehlivost a silný smysl pro zodpovědnost

Zkušenosti se zadáváním dat do účetních systémů (např. zadávání dodavatelských faktur)

Schopnost zpracovávat platby v systémech internetového bankovnictví

Schopnost pracovat samostatně a dodržovat termíny

Výhodou bude, pokud budete umět

Zkušenost s ERP Helios výhodou

Co vám můžeme nabídnout

Konkurenční plat a benefity.

Možnost profesního růstu a vzdělávání.

Pracovní poměr na dobu neurčitou

Možnost home office

Dog-friendly office