Finance Assistant
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Finanční asistent je zodpovědný za zadávání přijatých faktur a cestovních příkazů do účetního systému, přípravu a zpracování plateb v internetovém bankovnictví a také tvorbu a správu objednávek. Bude úzce spolupracovat s dalšími odděleními ve firmě, aby zajistil hladký průběh každodenních operací a zároveň jim poskytovat podporu v rámci finanční administrativy. Podílí se také na správě a evidenci zaměstnaneckých benefitů ve spolupráci s HR
Pracovní náplň:
Kontrola a zpracování účetních vstupů pro přidělené agendy
Účtování základních účetních transakcí
Příprava a kontrola bankovních plateb.
Spolupráce s personálním oddělením při správě benefitních programů.
Podpora při sestavování měsíčních a ročních finančních výkazů.
Archivace účetních dokladů
Aktivní účast na optimalizaci finančních procesů.
Zpracování objednávek.
Komunikace s dodavateli a partnery.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Minimálně 2 roky praxe na pozici související s financemi nebo účetnictvím
Znalost účetních principů
Dobrá znalost MS Excel
Angličtina minimálně na úrovni B1
Základní zkušenost s vytvářením a správou objednávek
Přesnost a smysl pro detail
Spolehlivost a silný smysl pro zodpovědnost
Zkušenosti se zadáváním dat do účetních systémů (např. zadávání dodavatelských faktur)
Schopnost zpracovávat platby v systémech internetového bankovnictví
Schopnost pracovat samostatně a dodržovat termíny
Výhodou bude, pokud budete umět
Zkušenost s ERP Helios výhodou
Co vám můžeme nabídnout
Konkurenční plat a benefity.
Možnost profesního růstu a vzdělávání.
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Možnost home office
Dog-friendly office