SPRÁVCE ICT

Jméno/Firma
Úřad průmyslového vlastnictví
Pracoviště
Antonína Čermáka 1057/2a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Informatika a IT služby
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
4. 7. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme kolegu/kolegyni do oddělení strategie a řízení ICT na pozici správce informačních a komunikačních technologií.

Náplň práce:

Komplexní správa složitých víceuživatelských operačních systémů počítačů a síťových prostředí vysoké systémové úrovně, přebírání, ověřování a uvádění do provozu operačních systémů počítačů a síťových prostředí, zajišťování jejich optimálního využívání, vývoj jejich speciálních částí a tvorba příslušné dokumentace.

Požadujeme:

  • znalost správy MS Windows 10, Active Directory, MS SQL, MS 365, Exchange Online
  • znalost práce s kancelářskými programy MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • znalost správy operačních systémů Windows Server a Linux
  • znalost správy sítí včetně TCP/IP, UDP, VLAN, DNS, DHCP
  • znalost správy MS Endpoint Configuration Manager (SCCM), síťových prvků Cisco (switche, ISE, WLC), Mikrotik, Flowmon výhodou

Nabízíme:

  • práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení podle přílohy č. 1 nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída)
  • možnost dalšího vzdělávání (vzdělávací kurzy, školení, jazykové kurzy, Institut průmyslověprávní výchovy)
  • bonusy: závodní stravování, příspěvek na stravování, rekreaci, sportovní aktivity, rehabilitace nebo penzijní připojištění nebo dlouhodobý investiční produkt, rekreační zařízení v Lužických horách, 5 týdnů dovolené/rok, 5 dnů sick-days/rok, možnost částečného výkonu práce z jiného místa
  • příjemné pracovní prostředí

Kompletní informace o nabídce pracovního místa jsou zveřejněny na stránkách:

https://upv.gov.cz/o-uradu/kariera/volna-sluzebni-pracovni-mista.

Uzávěrka přihlášek: 25. července 2025

Předpokládaný nástup: září 2025 nebo dle dohody

Písemné nabídky, včetně strukturovaného životopisu, posílejte na uvedený kontakt.