Administrativa
O pozici
Pracovní nabídka
Zahraniční společnost, zabývající se prodejem, pronájmem a servisem mini jeřábů, manipulátorů a vakuové techniky, která patří mezi přední společnosti ve svém oboru v Evropě, hledá pro posílení svého týmu pro centrálu v Praze kolegu/kolegyni na pozici
Administrativa
Vaše úloha:
Zajištění agendy fakturace, nabídky, platby, mzdové podklady, evidence pohledávek, podklady pro reporty a účetnictví, objednávky, dodávky
Podpora obchodního a servisního týmu
Komunikace v rámci týmu (vedení společnosti, obchodní oddělení, servis, sklad, montéři)
Komunikace a příprava podkladů pro účetní firmu
Komunikace se zákazníky, dodavateli, mateřskou společností
Váš profil:
Ukončené středoškolské vzdělání v oblasti obchodu nebo financí
Zkušenosti se samostatnou prací na pozici administrativa, back office
Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti a orientace na zákazníka
Samostatnost a odpovědnost v pracovních činnostech
Dobrá znalost MS Office, zkušenost s dalšími systémy výhodou
Znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni výhodou
Řidičský průkaz sk. B výhodou.
Nabízíme:
Zajímavou a různorodou práci na vlastní zodpovědnost
Komplexní zapracování a školení
Odměna odpovídající výkonu práce, vč. firemních benefitů
Práce v neustále se rozvíjející společnosti