Administrativní pracovník

Jméno/Firma
Comac jobs s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
4. 7. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme organizovaného a zodpovědného administrativního pracovníka (Administrátora), který bude zodpovídat za pravidelnou kontrolu reportingu a další administrativní úkony.

Náplň práce:

  • Denní a měsíční zpracování reportů v elektronické formě.
  • Evidence a archivace objednávek, reportů a podkladů pro fakturaci.
  • Správa pokladny a účetních dokladů pobočky v účetním systému společnosti.
  • Objednávání pracovních pomůcek, materiálu, nářadí a oblečení.
  • Evidence docházky externích zaměstnanců.
  • Zajištění poštovní agendy, včetně vedení knihy došlé a odeslané pošty.
  • Spolupráce s vedoucími ostatních poboček a administrativním centrem.
  • Aktivní kontakt se zákazníky, řešení reklamací a vymáhání pohledávek.
  • Další administrativní činnosti dle pokynů nadřízeného.

Požadavky:

  • Dobrá orientace v cílech a interních procesech společnosti.
  • Pokročilá znalost práce na PC (Excel, Word, Internet).
  • Angličtina na úrovni B2.
  • Schopnost efektivně komunikovat na různých úrovních.
  • Odolnost vůči stresu.
  • Samostatnost, spolehlivost a organizační schopnosti.

Nabízíme:

  • Stabilní pracovní prostředí v rozvíjející se společnosti.
  • Možnost profesního růstu a zapojení do tvorby ISO směrnic a procesů.
  • Mzdové ohodnocení ve zkušební době od 32 000,- Kč, po ZD navýšení mzdy.
  • Dovolená 20 dnů
  • Možnost parkování u firmy
  • Home office po domluvě
  • Pracovní telefon a notebook
  • Stravenkový paušál
  • Práce v přátelském a podporujícím týmu.

V případě zájmu neváhejte a zašlete nám své CV.