Administrativní pracovník
Comac jobs s.r.o.
Česká republika
Plný
Bez maturity
Administrativa
Čeština
4. 7. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme organizovaného a zodpovědného administrativního pracovníka (Administrátora), který bude zodpovídat za pravidelnou kontrolu reportingu a další administrativní úkony.
Náplň práce:
- Denní a měsíční zpracování reportů v elektronické formě.
- Evidence a archivace objednávek, reportů a podkladů pro fakturaci.
- Správa pokladny a účetních dokladů pobočky v účetním systému společnosti.
- Objednávání pracovních pomůcek, materiálu, nářadí a oblečení.
- Evidence docházky externích zaměstnanců.
- Zajištění poštovní agendy, včetně vedení knihy došlé a odeslané pošty.
- Spolupráce s vedoucími ostatních poboček a administrativním centrem.
- Aktivní kontakt se zákazníky, řešení reklamací a vymáhání pohledávek.
- Další administrativní činnosti dle pokynů nadřízeného.
Požadavky:
- Dobrá orientace v cílech a interních procesech společnosti.
- Pokročilá znalost práce na PC (Excel, Word, Internet).
- Angličtina na úrovni B2.
- Schopnost efektivně komunikovat na různých úrovních.
- Odolnost vůči stresu.
- Samostatnost, spolehlivost a organizační schopnosti.
Nabízíme:
- Stabilní pracovní prostředí v rozvíjející se společnosti.
- Možnost profesního růstu a zapojení do tvorby ISO směrnic a procesů.
- Mzdové ohodnocení ve zkušební době od 32 000,- Kč, po ZD navýšení mzdy.
- Dovolená 20 dnů
- Možnost parkování u firmy
- Home office po domluvě
- Pracovní telefon a notebook
- Stravenkový paušál
- Práce v přátelském a podporujícím týmu.
V případě zájmu neváhejte a zašlete nám své CV.